• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • Tin o Trolls mamma

Åhh, igår kom 4 par byxor som jag köpt till sonen!! Totalt pris runt 40:-/par inkl. frakt! *glad*

Ekorren.

• Änglatuss

haha nu traderar man igen kunde hålla mig 1 timme *fniss* få se om de blir nå bud idag!

• Pockadockan

är det möjligt att frakt på en zip-tröja i strl 74 går på 33 kr?

• Pockadockan

är det möjligt att frakt på en zip-tröja i strl 74 går på 33 kr?

• Tin o Trolls mamma

FrökenW: Det låter väldigt mycket tycker jag!! Fråga vad den väger och hur människan tänkt packa den.

Jag fick betala 44:- i frakt för EN tröja en gång och en annan människa skickade TVÅ tröjor för 33:- *suck* Packa väl!! ville jag skrika åt den första tanten.. Kommenterade faktiskt det i mitt omdöme sen, att hon packade så dåligt att portot blev för högt.

• Pockadockan

tin och trolls: jag tyckte också det lät mycket men men, hon gjorde nog en förlustaffär iaf, en po.p zip-tröja för 30 spänn

• blekinge

Hur packar jag två pyjamaser bäst??

• Pockadockan

funkar inte det där tipset som stog häromdan, att packa i blåband-kartong. du vet sån man får när man köper ett tre-pack med såser...

eller är pyjamaserna för stora?

• Pyret82

OH NOOOOO.... KATASTROF!

Såg NU att min gamla adress står på tradera.. Och jag som väntar på TRE sett kläder!!
    Visseligen har jag ju eftersänding på posten från gamla adressen, of course.. men ändå?!

Vad händer nu? Kommer paketet gå tillbaka till säljaren??? =/
    ............Eller får jag det eftersom att jag har eftersänd post??

=/

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...