• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • MayaS

Nä men då e det bara att mail tillbaka o säga att nått blivit fel..

Jag kollade säljarens avslutade auktioner och däri är ett set tröja + byxor som hon har sålt för 57 kr... troligtvis så har hon skickat fel mail till fel person...

• Änglatuss

maya
    kanske de, jag har mejlat, tur att jag reagera

• Loppan79

Happy mum - jag har en svart amningsbh som inte längre används. Tror det är 75E men jag kan kolla när jag kommer hem

• Diwa

=) låter som en säljar miss...händer faktiskt

köpte två fröpåsar...och tillsammans blev det typ 30 kr...

hej du har vunnit min auktion sätt in 175 kr plus frakt 33 kr på kontoXXX

öööö mailade och det blev 35,50 *fniss*

har itne varit in här mkt eftersom jag vill in i nya layouten och jag fixar inte den
    så jag har lagt upp en massa istället...

lite begagnat oxå nu...

• septbebis

vermilion: har köparen betalat från sitt postgirokonto till ens bankkonto så tar det 3 dagar.

• Felicia6

fast hon sa att det skulle ta 3dagar för vi hade olika banker.. hon sa aldrig något om bank lr postgiro..

• Diwa

en överföring mellan två olika banker eller mellan post och bank brukar ta max tre dagar...

be henne maila kvitto på insättningen???

• Felicia6

Diwa, jag funderar på att skriva ett till sms och där skriva att om jag inte har pengarna på mitt konto innan torsdag, så häver jag köpet..
    För då hinner hon sätta in pengar ännu en gång på måndag om det nu blivit fel en andra gång

• Aprilia

jag har lagt upp en ny popjacka i strl 98, när jag precis hade lagt upp den skulle jag kolla hur annonsen såg ut, då hade den redan fått 4 besök!!!!!!

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...