• Aprilia

Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...

Jag är helt fast på Tradera. Jag köper massor av nya fina kläder åt min dotter där, det finns ju så mycket där som inte går att köpa i Sverige, och märkeskläder som är svindyra här och som man får för någon hundralapp på Tradera. Jag är medeveten om att en del kläder är billiga kopior, men det gör mig inte så mycket...

Någon mer som är helt såld där ?

• Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...
  • cia70

majsan81 - när jag sålde parfym packade jag med "bubbelplast", tejp och papper runt om.

• Majsan81

Ja "bubbelplast" var något jag tänkte på. Har tyvärr inget hemma men hur får jag tag på det? Några tips?

• Änglatuss

majsan
    såg en på tradera som sålde

• Ewis

hm undrar om jag gått på min första nit nu :-O

Sålde en paddington bebis morgonrock på Tradera, auktionen tog slut den 8/2 och jag mailade till köparen direkt då när jag skulle packa varan för jag hittadeett litet hål i sömen på ärmen på rocken.
    Jag erbjöd henne att ångra köpet då jag inte skrivit om hålet i auktionsbeskrivningen, visste inte att det fanns.
    Hon hörde inte av sig efter det mailet.
    Mailade även idag igen och bad henne höra av sig.

hm vad jobbigt sån här är.
    Är det 10 dagar man ska vänta innan det anses som att jag kan sälja varan igen?
    Vad ska jag göra mer än maila henne innan jag kan anse att köpet är hävt?

• Tin o Trolls mamma

Kajsan: Jag skulle INTE betala det!! I vilket fall skulle hon få ett FETT NEGATIVT omdöme av mig sedan.

Ekorren.

• Änglatuss

sådär ja nu har jag lagt ut lite skit

• Änglatuss

tar verkligen tid för vissa saker att komma hem i brevlådan! fick ett sött sett idag och jag vart nästan gladare av att se vad de va, såg inte alls ut som på bilden utan mkt finare och sötare då blir man glad

• Pockadockan

Tjohoo! En tråd för mig! Jag har nyss blivit helt såld på tradera! La upp en massa auktioner igår

• Aprilia

Jag har precis köpt en paul frank mössa åt dottern, sååå snygg, rosa förstås! Hoppas den dyker ner i brevlådan under veckan...

• FruCissy

Jag längtar också efter att paketen ska börja komma i brevlådan. Har handlat massor sen i söndags, mycket esprite och mexx grejor till tösen. Kommer att ha alldeles för mycket kläder i strl 62 men det kvittar, nu njuet jag att frossa i rosa och rött

Svar på tråden Kan inte sluta handla barnkläder på Tradera...