Prova inte detta hemma!
Vad bör andra låta bli att prova hemma?Kriterierna:
a) Du ska ha provat
b) Det har med hemmiljön att göra
Gör inte detta: Ta inte förgivet att bebisen inte är bajsnödig när du har honon naken liggandes på dig.
Anledning: Helt plötsligt ler grabben väldigt mycket och du hör en brakskit och din jättemysiga one piece är gul/grön lackerad med bajs.
Gör inte detta;
Häll salt i din fasters öl för att skoja med henne.
Anledning;
Det blir skummar så in i helvete och nästan all öl hamnar på bordet. Din faster blir även skitsur och kräver minst 2 nya öl ^^
Jag var 14 när jag gjord detta och trodde bara att ölen skulle bli extremt äcklig. Haha!
Undvik: att springa med safttillbringaren.
Anledning: saften skimpar över, du kliver i pölen, halkar, flyger ett par meter och landar i öppna spisen.
En annan bieffekt är att golvet blir mycket kladdigt, även efter att du har skurat det tre gånger.
Detta hände på släktkalaset igår och jag kan idag ståta med en brännblåsa, skrapsår och ett otal blåmärken och ett sårat ego. Det positiva var att jag äntligen hade något att skriva om i den här tråden! 

, men det lät så kul! Försök inte gå ner från en stol när du har glömt att du har på dig snäva jobbkjolen för då ramlar du och drar dessutom ner hela kryddhyllan med dig. AJ
Försök inte gå ner från en stol när du har glömt att du har på dig snäva jobbkjolen för då ramlar du och drar dessutom ner hela kryddhyllan med dig. AJ
Gör inte detta hemma: Hälla upp ett romatiskt skumbad med tända ljus nära blommor
Anledning: Blomman stod lite för nära tog fyr och spred sig till gardinen. Vi fick slita ner gardin, blomma och list. För att sedan ringa brandkåren...
Gör inte: Håll hårt i hatthyllan när du städar/dammsuger.
Orsak: Lägenhetsägaren innan dig har skruvat upp den med 4 skruvar i en gipsvägg. Dessa skruvar pallar inte trycket och hela hatthyllan ramlar ner i huvudet på dig. Detta resulterar i en stor bula och tårar... Haha!
Gör inte: ha tuschpennor framme när du har små barn...
Varför? För att barnet kan stoppa in en penna i micron.. Vrida på micron, trycka på start (de har sett dig göra det..) o VIPS eller POFF rättare sagt har du en Micro som är Rosa invändigt! (den är fortfarande rosa i hörnen... 3 år senare...)