• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Dessie: aj då..
    hoppas det går bra.
    *kramar*

• GladaVirre

tesslita: hör med oss i regeringen nästa gång

maras: 15.000 kr för 2 personer!?! Det är ingenting... jösses.. Vi får låna min pappas hus som han precis köpt där nere,det är ett stort hur med pool o allt,. DET är också lyx Men måste ha den där jäkla flygstolen,. vill inte betala 16.000 kr för bara stol...=/

Haanna: nej det har vi inte... det ska vi ha i helgen. Hur viste du att alex fyllde år? ?
    Ahaa,. ajust står på msn??

Michanna. usch,.. Det var verkligen tråkigt,.. men det kommer fler år!! Ni får gå Lucia tåg hemma istället!!!! Det är jätte mysigt!!!!!!!!!

Dessie: usch,. *ryser*

• Dessie

Ingen som vill byta mage med mig?? Att alltid jag ska ha sån otur!!!!!!!!!!!!!!
    Ursäkta mitt klagomål, men jag mår SKIT just nu!!!!!!!!!!!!!!!!

• Malwa

Glada virre- försök bestämma ungefär när ni vill åka så går du in bara ngn dag innan och bokar, då brukar det finnas billiga restplatser kvar på flygen, så gör iallafall vi. vart i turkiet ska du? vi ska också ner i början av maj till svärföräldrarnas lägenhet i alanya, var där förra sommaren med när Alexander var liten, allt gick såååå bra alla var så förstående när vi hade barn med oss! Lycka till!

• maras

Gokväll!

Glada Virre:
    aha ok då förstår jag att ni inte behöver hela "paketet" annars är det ju ett billigt bolag med bra priser, men gör som Malwa skriver försöka boka en sista minuten eller nåt eller gå in på tickets hemsida o kolla där kanske du kan hitta nåt! Lycka till!

Just ja en sak till vart hittade du muggarna du hade köpt för 25 kr/st med text på?

• Nika och Noel

Jag köpte muggarna på Västerledstorg i presentaffären

• maras

Nika o Noel

ok, är det där vid Rimi eller numera supermarket?

• Dessie

maras: ja, det är presentaffären där vid RIMI (=Västerhallen).

• GladaVirre

Yes vid gamla rimi,. fast nu verkar det vara 25% på allt i affären!!!!!!!!!!!

Malwa: Tack, ja jag funderade oxå på det. Det är nog inte så noga med datum eftersom huset väntar på oss. Det ligger mellan Side och Antalya/alynia (ingenaning) hehe..
    Det ska bli helt underbart, jag älskar att resa!! Vilken tur man har!!

Jag reste i sommras med bara Alex till Bulgarien, det var helt underbart och gick jätte bra. Så det ska jag verkligen försöka göra varje år
    Det gäller o spara så man kan unna sig en resa.

Vad brukar en sista minuten resa ligga på? Med eller utan hotell kanske inte spelar någon roll?? Hur funkar det?
    Hur lång tid tar det 5 timmar??? Till bulagrien tog det bara 3 och ligger ju inte så långt ifrån turkiet.. Det kommer bli varmt!! I bulgairen var det 40-41 som högst.. förstår att det kna bli värre i Turkiet.. heheh... härligt!

• Michanna

Vad avis jag blir..
    Tänk om man hade råd att åka utomlands..
    Har inte varit längre än norge på 6 år....
    och knappt innan dess heller.. kan lätt räkna på fingrarna hu mycket man har flugit..
    varit 1 gång på cypern. en i grekland, en i österike och 2 gånger i england..
    och då var en av gångerna en språkresa..

Nåja.. man får väl ta det när man har råd.. dvs när barnen har flyttat hemmifrån...

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!