• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

Michanna: ja ni har faktiskt vääldigt många barn,. nu åker ju Alex gratis också. Ja, nu har du ungarna, sen jäklar blir du 17 på nytt Tiden går så fort, snart reser du också!!

• tesslita

själv har jag inte varit utomlands sedan jag var 11 år gammal..
    evigheter sen..
    men tror inte jag skulle klara det heller för min panikångest.
    är dessutom livrädd att flyga..

• maras

Godmorgon!

Glada Virre:
    i juli är det för varmt nästan att åka med små barn, blir nog över 40 grader då...därför åker vi i maj då är det varmt men inte för varmt...juli o aug är nog varmast...en sista minuten kan ju finnas från 1500 kr/pers och uppåt! Skönt med ett eget hus

Trevlig lucia!

• GladaVirre

idag fyller alex år så jag sitter intr här idag,. !!!!!!!!!!!!!

1 ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• maras

Grattis till Alex på 1-års dagen!

• Michanna

grattis alex på din första födelsedag..
    ( fick han någon tårta då ??)

• Nika och Noel

Grattis Alex!

nOEL ÄR MEGASUPERFÖRKYLD IGEN! (Oj sorry! Stora bokstäver) Så det blir ingen julshopping på ett tag. Tredjegången han är sjuk på 5 v så lite tråkigt. Arg på dagis, så arg att jag funderar på att byta. Men orkar inte ta varför mer än att de är taskiga och att Noel blir lessen. Oftas glad dock så inte alltid så.

• tesslita

Gladavirre; ååh gratta Alex från mig

• Dessie

Har varit på kir.mott idag - det ÄR infektion i op-såret. Fick antibiotika som jag ska äta i 3 veckor. Ska på återbesök om 4 veckor.
    Ska gå till distriktssköterskan varannan - var 3:e dag för att lägga om.

GRATTIS ALEX PÅ 1-ÅRSDAGEN!!!!

Jag & min man firar att vi har varit ihop i 8 år nu, blev tillsammans Lucia -97.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!