• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • tesslita

Nika: härligt att han blivit frisk nu.
    låter som en glad liten pojk

själv är jag galen i spenatsoppa just nu!
    äter det flera gånger i veckan

• GladaVirre

spenatsoppa? gör du dne helt själv?? tell me..

• tesslita

använder mig bara av fryst stuvad spenat som jag sedan blandar med mjölk.
    jättegott

• Dessie

tesslita: att du är galen i spenatsoppa nu när du är gravid - det påminner mig om när jag var gravid med Nicklas (-00). Varje ggn jag/vi gick förbi en Sibylla eller nån annan korvmojje så skulle jag ha mos med rostad lök.
    Gubben min höll på att bli tokig på mig *ler*

• tesslita

Dessie: hehe det är häftigt med såna sug

• Dessie

tesslita: jodu, hihihihi. Gubben min tyckte att jag höll på att ruinera oss *ler*

• Dessie

tesslita: jodu, hihihihi. Gubben min tyckte att jag höll på att ruinera oss *ler*

• Dessie

Nä, nu ska jag ta o "hoppa i säng". Är lite trött.
    Ska till distriktssköterskan i morron - var där i fredags för att ta bort stygnen men då tog hon bort bara några för det var nån glipa.

• Nika och Noel

Foodcravings ha hahha det känner man igen. Jag var tokig i apelsiner och korv, vilket jag annars tycker är skitäckligt. Spenat är bra samt broccoli så var glad att du äter det. Ät gärna apelsiner till så tar du upp järnet bättre

Spenat ska man ju sen inte ge till barn under ett år då det innehåller ngt ämne som de inte kan bryta ner.

Noel vakande visst!!!! Höres

• Dessie

GladaVirre: du har svar i din gästbok om spännen till vagnen.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!