• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

Nika: fy va jobbigt,. glad att jag isolerat mig till alex födelsedag iaf så vi slapp den skiten.. stackars barn.. men förstår dig vilken lycka på slutet
    Är du klart med julhandlandet??

Dom säljer muggar här för 25kr st,. mormor, mamma, pappa m.m.

Dessie: yes såg tack! Ska ta mig dit nåndag..

--------------------------------------------------------------------
    jag ska till turkiet i sommar, men måste få tag på så billig flygstol som möjligt!
    Jag hittade nånting men där va billigast 16.000 kr för 2 vuxna.. det är inte billigt...Har ni några förslag??

• GladaVirre

åhhh!!! vi skulle ha besällt tillsammans ju!!!!1

• tesslita

GladaVirre: synd att jag redan hann beställa
    hade varit billigare om vi både beställade ju..

• maras

Hej!

Glad virre,

Vi ska till turkiet i maj o åker 4 pers till 5 stjärnigt lyxhotell med allinclusive för ca 15000 kr en vecka...kolla in denna sida www.nazar.se

//L.

• Haanna

Hej!

Nika - VAR ska du handla!? Jag träffas gärna *ler* Har ju inte sett dig/er på evigheter! Så säg till, så tar jag bussen dit du ska.

Virre - Har ni kalas imorn då!? *ler*
    Satt och funderade på om jag skulle ha åkt, men vi får se hur Linnea är, hon är lite sådär men antar att det är tänderna för det är INTE långt kvar nu.

Tesslita - Men en sån där sida kan du ju inte bara skriva här :-P vill ju med ha *ler* *s*
    Du vi ses den 19 hoppas jag *ler* så länge Linnea inte är sjuk så kommer jag *ler*.

Nej nu ska jag snart ner på stan.

Kram på er

• Michanna

Snyft... tycker så synd om mig själv idag..
    Erik och thomas har åkt på förkylning. ERik är värst därav med 39 graders feber.. Thomas har bara lite snuva änn så länge..
    Men hur ska man göra i morgon då ??
    Med luciafirande på skolan kl halv åtta påmorgonen ?
    Blir väl att stanna hemma med småkillarna...
    Och helgen är det fara och färde med också..
    Ska ju ha stor kalashelg då michaela fyller år nästa måndag.. Med mina föräldrar här på fredag, svärfar med sambo på lördag och barnkalas på söndag...

Men mest.. jag kommer troligtviss inte få se min dotter vara tärna imorgon bitti..
    Kan peter så vill han gå. HAn har aldrig kunnat komma ifrån tidigare år. så det blir första gången så det får man väl ta från mig att se michaela då båda av oss inte kan gå...

• Dessie

Idag har jag varit hos distriktssköterkskan - var ju där i fredags för att ta bort stygnen men då var det ett par glipor som ej hade vuxit ihop.
    Idag var det en glipa som hade blivit liiite större, så distriktssköterskan ringde till kir.mott. För en liten stund sedan ringde hon till mig och sa att jag har fått tid till 13.00 i morron på kir.mott för att kolla op-såret.
    Hon trodde att det kunde vara en liten infektion eftersom jag har haft feber till o från sen i lördags kväll och att det säkert räcker med antibiotika + omläggning hos henne lite oftare.
    USCH, är så nervös!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Michanna

Dessie..
    Vad jobbigt..
    men var inte nervös.. det är väl bra att hon är uppmärksam på att att inte är 100% bra..
    Men ser det bätte ut nu än det gjorde från början då ??

Är du nöjd med operationen ?

Ha det så bra

Anna

• Dessie

Michanna: jovisst är det bra att distriktssköterskan är uppmärksam och hon sa idag att såret i övrigt ser väldigt bra ut. Och hon vet ju vilka problem jag hade efter kejsarsnittet med Linnea för 2 år sedan.
    Och jag försöker intala mig själv att allt kommer gå jättebra i morron men är ändå JÄTTENERVÖS, har suttit här och gråtit en skvätt.

Annars så är jag nöjd med operationen.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!