• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

frågar igen: ingen som är bra på tyger?
    På träffen så får ni gärna ta med er tyger som ni ska slänga eller inte kan ha kvar. Om ni har några gammla kläder som ni inte ens tänkt slänga så vill jag gärna kolla på det! Är det verkligen fint tyg så köper jag det gärna för en liten peng.

• Dessie

GladaVirre: nix, jag är inte bbra på tyger.
    Förresten, vad är det för kläder du är intresserad av? Ska rensa lite till vår loppisträff.
    Jag skriver upp dig på "kommer-listan" (så att jag vet vilka & hur många som kommer *ler*).

• Nika och Noel

Tesslita: du bad om hjälp i min gästbok om att hitta vagnar då trodde jag att du behövde vagn. Läste bara i tråden om att du max kunde lägga ut 1000 kr och letade då på blocket efter den summan. Virren hade skrivit ngt om 1000 kr och ny vagn då trodde jag att du var ute efter det.

Som sagt jag hjälpte till och letade och tog mig tid. Tycker det låter lite surt det svaret. Inte kan jag veta att ni vill vänta till bf-datumet eller när det nu är du vill ha vagn om du personligen ber mig om hjälp i min gästbok.

Jag hjälpte till i all välmening, men men......

Övriga: godnatt! Vi har haft en bra lördag. ätit god hemlagad thai-mat haft gäster hela dagen och nu tittat på två filmer.

• GladaVirre

dessie: nä asså inga kläder..bara olika tyger Så har du tex någon kjol med coolt mönster så=)

• tesslita

Nika: jag menade inte att svaret skulle låta surt på något sätt.
    förstod bara inte vad ni fått det där med ny vagn för 1000 spänn ifrån.
    jag är tacksam att du hjälpte mig att leta.
    det var jättegulligt gjort!
    jag vill ju skaffa vagn nu och kostar det under tusenlappen kanske jag kan köpa den utan
    sambons hjälp.
    det är han som vill vänta med det.. inte jag.

du får inte missförstå mig sådär.
    jag är jätte tacksam!

• GladaVirre

tess: både nika och jag antog att ny skulle vara bäst eftersom beg. inte var så bra som du sa. ( eller kom från en främling) så hon kollade upp lite nya för ett bra pris. nåja det löser sig!

nika: nä jag somnade,. trodde du gått! jag är såååå trött, du får inte hålla mig uppe så länge närå dum vana!

• Nika och Noel

Ang suman så fick jag det från vad Virren skrev. Jag citerar:

GladaVirre Offline
    I förrgår - NR: 6529074

hon kan bara lägga ut max 1000 kr.. finns det nya kombi vagnar för det priset??

Som sagt jag personligen skulle inte köpa en vagn billigare för man vet inte hur det är med säkerheten, men har man inte pengarna så får man väl ta det. Jag kan tycka att varför vänta - tänk om du får för tidigt så ska du/ni ringa runt och leta vagn när barnet redan är här. Hoppas Malva säljer sin då det vore ju perfekt.

Ang loppisarna till våren vet jag en som de har på torget vid Påsk och sen har väl tivillingklubben både en på hösten och en på våren. På tvillingklubben kan du fynda.......men vet inte när den är. Kolla hemsidan!

• Michanna

Tvillingloppisen är den 1/4 ...( och det är dom som håller till på westerlundska.. )
    Jag ska iallfall gå.. man brukar kunna göra mycket fynd där..

• Dessie

Michanna: håller med om att man kan göra fynd där. När Nicklas var bebis var vi där och kollade en ggn.
    Vi köpte 2 st pyamaser, 2 långärmade tröjor, 2 långbyxor & 4 T-shirts för 75 kr.

• Nika och Noel

Jag brukar fynda leksaker. Ska genast skriva upp datumet.... vet ni när den stora vårloppisen på torget är oxå?? Tänkte sälja själv.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!