• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Malwa

Idag har jag varit på ultraljud! och oj vad den levde runt därinne
    Skönt att se att det "bara" var en då alla sagt att det säkert är fler den här gången. vi har tvillingar isläkten på båda sidor nämligen och om man räknar efter så borde det vara sambon eller ngn av hans bröder som ska få det.

Sodaspring: stort grattis och lycka till med den lille!
    Tesslita: varför valde ni att göra könsbestämmningen? (nyfiken)

• Nika och Noel

Malwa? gör de alltid Ul i stan? kan du inte berätta proceduren. I gbg gjode de VUl i v12 och sen i v 18 UL.

• tesslita

Malwa: just därför.
    vi var såå nyfikna

• tesslita

tänkte bara berätta att jag hittat min vagn nu
    köpte den idag av en tjej.
    en brio duo från 98 för 600!
    den är superfin!!!

tack alla ni som hjälpt mig

• GladaVirre

Dessie: tack för katalogen ocg tillbehöret Jag var jätteglad! Tänkte köpa en salva, jag kommer förbi dig när jag kan!!

Nika!! Jag var på dagiset idag... WOOOOW säger jag bara!! Det kändes så himla bra, det var det finaste dagiset/daghemmet jag besökt i helsa enköping!! Jätte stort och fin lokaler! Barnen födda 04 ska även få ETT SLOTT att ha som förskola.. nä det var helt otroligt.. vi har tur.. 1-åringarna satt helt harmoniskt och åt själva, jag ska berätta allt sen.. det känns så bra!! Alex och Noel kommer i samma grupp!, även Sebastian!!

• Michanna

Virre.. vilken grupp ska ni ha då ?
    Den nystartade eller ?
    Vet du vad det kommer att kosta att ha dom där ??

Har fått erbjudande om att börja skola in erik här nästa månad...eller i augusti..

• Rävelina

Hej alla!
    Fräckt med en Enköpingstråd! Har inte sett den innan..
    Jag har bott här i ett år nu ungefär, vi flyttade hit från Orrefors då min man fick jobb i Stockholm. Bebistiden är över för vår del. Äldsta barnet är 9 år och yngsta 3.
    Just nu pluggar jag på Komvux. Superkul men väldigt tungt emellanåt. Jag läser in ämnen så att jag ska få behörighet till läkarprogrammet, samt psykologi A som jag bara fick en 2:a i när jag gick gymnasiet..

Hur många är det som brukar skriva här i tråden?

• Nika och Noel

Hej o Välommen till oss!

Virre: Vad kuuuuuuuuuuuuuuuul!

Michanna: Betalar man inte samma för alla dagis i stan? Det är väl maxtaxa som gäller i Enköping och den ligger på 1260 kr. Det tror jag vi betalar. Vet inte hur det blir om man är arbetslös.

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!