• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • glasfisken

Nu äntligen hittade jag lappen på jobbet som jag skrev ut med Dessies nr.. sucka.. Hade jättegärna varit med i helgen men Lukas var hur sjuk som helst.. blev att sitta inne ist.. Kallt var det oxå.. 21 minus som mest.. Hur har era helger varit.. Hoppas ni fyndade allt d jag inte kunde..=)

• Nika och Noel

Godmorron

Noel är sjuk idag igen så vi måste fixa intyg då det gått en vecka nu......blä. Vill inte ut i -13 graders kyla. Och nu luktar det bajs också fy fabian jag spyr. Måste ta blöjan innan min frukost kommer upp. *ler* Vaddå gravid va?

• Dessie

Michanna & tesslita: i tisdags natt (ca 02.45) när Peter var på toa svimmade han (han åkte hem tidigare från jobbet för att han hade en sån j***a huvudvärk och var stel i nacken). Har även haft ont vid bröstet (orolig eftersom svärmor dog p.g.a hjärtat).
    Stannade hemma från jobbet onsd, torsd & fred. Ont i huvud + stel i nacken onsd & torsd.
    Mådde jättebra fred & lörd. Skjutsade barnen till mormor (Bålsta) i lördags kväll.
    När vi skulle hämta dom igår så fick han ont i huvudet igen + kände sig yr så en kompis "gubbe" (=meris kille) skjutade honom till akuten och sedan hämtade våra barn.

Nåväl, huvudvärken & yrseln kom av att Peter var stel i nacken + att han var sjuk för några veckor sedan och ont i bröstet mest för att han är otränad.
    Doktorn trodde att allt detta kom nu på en gång eftersom Peter har fått göra allt hemma p.g.a problemen med min mage.
    Innan så har han inte haft tid att känna efter hur han mår och nu när min mage är bättre så kommer det.

• tesslita

Dessie: huaaa..
    vad läskigt..
    hoppas det blir bättre.
    *kramar*

• Dessie

tesslita: jag hoppas att det går bra för dig på auroramottagningen - håller tummarna!!

• pipen

Hej hej!
    Såg att det va nån som gick på kyrkans bartimmar.
    Jag gick dit med min dotter för fem år sen. Tänkte att jag skulle gå dit me min lilla pojke. Vad är det för öppet tider nuförtiden??

Tesslita:

Vi gick på aurora i våras när jag väntade min son. Jag tyckte att det var toppen. Barnmorskan lyssnade å var förstående. Det hjälpte mig värkligen. Hon skrev ned precis vad jag tyckte och tänkte. Det underlättade såååå himla mycket sen när han skulle födas!! Hon ringde även upp när han hade kommit å gjorde en uppföljning! JAg tyckte att det var lite läskigt innan vi väl kom dit. Men dom är duktiga...

• Dessie

pipen: Prostens Lekstuga har öppet måndag, onsdag & fredag 9 - 11.30, tisdag 13.30 - 16.

• Michanna

Pipen..
    Jag brukar gå till kyrkan på på förmiddagarna. och allstå typ 3 dagar i veckan.. HAr dock inte varit där på ett tag pga sjukdomar hos barnen..
    Ska gå på onsdag iallfall..

Anna med michaela.erik och thomas

• tesslita

uscha sitter och skakar av all smärta just nu..
    inte nog med att det gör ont på vänster sida vid rumpan vid varenda minsta rörelse nu har smärtan börjat stråla neråt också..
    dessutom har jag jätteont i magen fram också..
    är helt matt...

vet inte hur jag ska orka med imorgon i uppsala..
    men känns bra att försöka komma dit iallafall...

hoppas ni andra haft en bra kväll.
    snart dags för sängen för mig.
    *kram* / Tess

• GladaVirre

hallå!! Har en liten fråga till er med barn.
    Alex hoppa ur spjälsängen i natt!! Inte bra, det kan ju faktiskt gå illa. Det går INTE att sänka sängen mera, och han känns inte riktigt mogen att ha en junior säng egentligen..
    Hade han vaknat på natten nu och gått iväg så hade han kunnat klättra upp i farliga saker.
    Man vet ju inte om han hade gått raka vägen till oss.... Va tusan ska man göra? Han är 1 år, och 2 månader. Men så jäkla rörlig och lång.
    När fick era barn vanlig säng??
    Olika tips är välkomna,.Får inte tag på min mamma nu,. hehe

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!