• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Michanna

Förresten..
    Det var jätteskoj att träffa alla er i går...
    Maken klagade dock lite.. ( kom ju hem lika mycket osm jag kom dit med ju... )
    men så insåg han att det var ju bättre saker jag kom hem med....

Idag ska vi åka på utflykt till åloppe.. Ska tydligen ha en gårdsbutik där som har söndagsöppet.. Fast vi ska inte handla utan titta lite på djuren... ( Billigt nöje... )
    Michaela är och åker skridskor just nu och erik sitter och tittar på bamse..
    Thomas ligger och sover gott i sin säng....
    ( dessie.... Peter gillade verkligen västen thomas fick på sig i går när gick... )

• tesslita

Gladavirre: har tyvärr inte symaskin men är inte vidare bra på att sy heller.
    tur att man har mamma
    angående rum och så blir det inget eget till tösen än.
    vi har bara 2 rum o kök.
    men vi ska väl flytta inom en snar framtid och då får tösen sitt egna rum.

hoppas ni haft en trevlig dag allihopa!

• GladaVirre

Någon som har en bild ni vill få fixar i Photoshop? Jag pluggar PS just nu,. speciellt ni som bara vill ha bättre bildkvalitet, jag tränar lite.
    Skicka via msn, eller lägg in här på fl.

Motivet kan vara på vad som helst.

• GladaVirre

Dessie: haha hushållshusrullare?? Det var nått nytt! Jag köpte ju 2 plastmuggar till Alex, (för picknick bruk osv) var det tupperwaer??

• tesslita

håller precis på att baka en tigerkaka.
    *bjuder självklart enköpingspinglorna på det*

• Dessie

Michanna: va bra att gubben din gillade västen.

GladaVirre: jag menade förstås hushållsPAPPERShållare *ler*
    Jo, muggarna du köpte är Tupperware.

tesslita: tigerkaka = MUMS!!!!

• Nika och Noel

Vi har varit p åkalas idag, två st. Ett till lillhalers son här på fl som fyller ett, samt Noels farmor som fyllt 50-års så nu hänger det grädde ur öronen.

Ska försöka få Noel isäng som vägrade sova igår så han somnade kl 00 mot 20!! Han har max sovit 30 min idag......på dan då.

Nu vet alla om att jag är gravid. Flera frågade så det syns väl *ler*

Annika

• tesslita

e så trött på sambon nu.
    han sitter och spelar world of warcraft.
    3 kvällar i veckan sitter han och kör med några polare äver nätet.
    från klockan 18.00 - 23.00
    då är han heeelt okontaktbar!
    blääääää.

visst jag spelar lite jag med ibland men inte alls såhär mycket som han.
    trååååååk...

• tesslita

Dessie: måste förresten berätta att jag e så kär i kläderna som jag fick tag i från dig.
    sitter och pillar på dom varje dag o drömmer

• Hälla

Dessie: tack för senast, det var superkul igår på loppisen, detta måste göras om.

Tesslita: mmm tigerkaka *drömmer mej bort*

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!