• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • Dessie

GladaVirre: Rävelina hade med sig en del Tupperware, stod på svarta soffbordet. Är olika hushållsprodukter.

Måste verkligen gå ut o partaja. Var till Hälla i kväll, hon/dom vill oxå hänga på.

• tesslita

åååh kan inte den hära bebben komma ut snart så jag kan hänga med...
    är så sugen på lite dans o partydrinkar tillsammans med enköpings hetaste brudar

• Dessie

tesslita: jag lovar att vi går på krogen även efter att du har fått bebisen *ler*

• tesslita

just det.
    glömde säga.
    vi såg filmen varannan vecka idag på bio.
    var en riktigt rolig film.
    en vuxenfilm jag starkt rekommenderar

nu ska jag krypa ner.
    e så trött efter dagen.

kram på er sötistjejer!!

• GladaVirre

dem produkterna missade jag,.var det typ krämer?? Va det bra priser? tusan oxå=(
    Tesslita: det kommer gå fort.. har du nånting att göra på dagarna, så tiden går lite fortare? nästa månad ska jag ut med några Bålsta tjejer, vi ska till sthlm. Stooort behov just nu...men måste färga håret.

Jag ska färga det ljusbrunt med ljusa slingor i snart, hoppas det blir bra. Jag ska nog göra ett försök hos frissan här å¨torget, någon som vill göra innan??

Nu ska vi se på rysare, jag, patryk och en polare. Älskar rysare, kan inte få nog av dem,. någon annan som är hock??

• GladaVirre

Tesslita: kanske ska se den ikväll då.. tack för tipset!! Har du symaskin?? Har du gjort klart tösens rum?

• tesslita

Virre: jag är också galen i skräckisar
    men blir ändå skraj o blundar ibland

tyvärr är jag hemma hela dagarna så tiden går låångsamt värre..
    men får försöka fördriva dom med nått,.

• Dessie

GladaVirre: Tupperware är plastprodukter, t.e.x ostkupor, hushållsrullshållare, mm

• Michanna

Rysare.. Burr...
    tycker typ the village var skrämmande nog....
    Slänge ut the ring på tradera .. HAr inte ens sett eden med det är tydligen en riktig rysare.... vågar inte se den....

Ni vet om att det kommit en ny frisör till enköping.. Uppe i romberga..

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!