• GladaVirre

EnköpingsTråden Part3!!!!

Hej tjejer!!

Vi fortsätter hära för 3 ggr. (blir lite sur att trådarna stängs så snabbt, men får väl hålla god min och följa fl´s lagar)

Nu e det vinter, och inte långt kvar till jul. Hoppas ni har det bra med pyssel och familj.
    *bjussar på glögg, pepparkakor och lussekatter*

Kramas GV

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:01:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:09:
    Hej tjejer!! Tänkte bara säga till er att nu går ni in från beta.familjeliv.se när ni ska in på fl. Detta pga att familjeliv uppdateras nu. Och beta.familjeliv.se/Forum-5-93/m5732352.html för att komma in på våran sida

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-02-13 12:46:22:

• Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!
  • GladaVirre

hehe det var jag som skrev det ovan!-D

Dessie: haha ok då missade jag det inte iaf

Nika: hehe goooott Inget dem tackar ner till !!

Tess: mmm dataspel borde förbjudas.. patryk var lite hock innan, nog lätt hänt som jag förstått. Men det är lungt här nu. Men dataspel förstör väääälgit många förhållanden nu.. Man får vara sten hård och lägga upp ett "schema". + när tjejen kommer så kan han inte sitta så. Patryk fattade efter ett tag, tack o lov

• GladaVirre

ingen som har en bild ni vill få fixad?

• Dessie

tesslita: *fnissar*

Hälla: självklart ska vi göra om loppisen.

• Dessie

suck, tänk om gubben min ändå kunde komma hem från akuten - han har varit där sedan 15-tiden.

Hälla: sluta prata i telefonen - jag försöker ringa till dig men det tutar bara upptaget *ler*

• Dessie

Nu är äntligen gubben min på väg hem från akuten - han ringde nyss.

• Michanna

Dessie..
    vad gör han på akuten då ??
    Inget jättealvarligt hoppas jag...

Själv har vi nyss ätit färdigt middagen.. Kycklingvingar i ingefärsås... Och äppelpaj med glass till efträtt... ( Mums tyckte iallfall erik att glassen var.. riset gick att äta också men inte kycklingen... )
    Packar i ordning väskan inför morgondagen..
    Ska ner till kyrkans öppna förskola på förmiddagen med erik och thomas.. Michaela går i skolan och sedna hämtar jag henne och hennes kompis för lekeftermiddag...

• tesslita

Dessie: oj då...
    har det hänt något allvarligt eftersom han va på akuten?
    hoppas inte.
    *skickar massa kramar*

gonatt allihopa!

• tesslita

sitter just nu och gruvar mig inför besöket på auroramottagningen i uppsala på tisdag..
    är så skraj att dom inte lyssnar på mig och att dom nekar mig snitt..
    hoppas verkligen att det kommer gå bra...

• Michanna

Tesslita..
    Håller tummarna för dig att du får som du vill..
    Det gäller att ha viljan att inte ge med sig...
    Inte vika ett tum på hur du vill ha det...
    Få även din sambo att säga hur ni vill ha det...

Och ge inte upp för att dom vill att ni ska komma på fler samtal..
    För det kan jag gissa att dom vill då dom inte tar kejsarsnitt så lätt..

Svar på tråden EnköpingsTråden Part3!!!!