**Den stora feta LCHF-tråden**
Hej alla! Nu har jag läst igenom HELA jädra tråden! :) Det tog sin lilla tid, närmare bestämt hela sommaren! Hinner ju inte läsa så mycket när man jobbar heltid! Det känns som jag känner er nu när jag har läst om era matvanor och andra personliga saker! Känns väldigt skumt måste jag säga!
Jag började fundera på att käka LCHF redan i maj, juni någon gång. Började läsa fakta på andra ställen och hittade sen den här tråden. Började läsa från slutet men bara fortsatte så då började jag från början istället! Har lärt mig så otroligt mycket så det känns som jag är ett proffs vid det här laget! :P Kommer nog dock märka när jag börjar att jag har en del kunskapshål! Jag kommer däremot inte ställa dumma nybörjarfrågor som "Får man äta bröd och spaghetti?" :P
Så ja, hela sommaren har jag vetat att måndagen den 12 september, då ska jag köra igång. Kände att jag inte kunde/ville börja under sommaren av olika anledningar. Nu har jag nollning också eftersom jag är fadder och tar emot nya studenter på min utbildning. Dricker alltså bara alkohol och käkar skräpmat just nu så det ska bli vääääldigt skönt att börja mitt nya liv på måndag! Men jag har ju haft några månader på mig nu att ladda kylskåp, frys och skafferi och att skaffa kunskap så det inte blir fel! Och nu är jag riktigt sugen på den där bean och brieosten som ligger i kylen! Jag är så himla peppad! Har varit härligt att läsa om era framgångar både med vikten och hälsan i övrigt!
Så då vet ni att jag är här också, ska gå ner ca 30 kilo och känner att jag behöver en pepptråd! :)