• MissNora

**Den stora feta LCHF-tråden**

Hur är det med dig Ninis förresten? Har du fått träna något än?

• MissNora
    Ninis skrev 2013-06-27 22:17:19 följande:
    Miss Nora,
    Nej, har inte tränat på 10 veckor och 6 dagar! Galet! Får inte träna förrän det läkt. Ska på röntgen 25 juli och får röntgensvar 7 augusti.

Kommer inte kunna träna lika hårt som förut. Får köra lite annat upplägg som är snällare mot kroppen. Vågar inte riskera livet igen!
    Hoppas att det går bra och att röntgen visar positiva saker. Nej, det förstår jag att du måste ändra och självklart så rannsakar man både träning och livet efter en sådan sak.

Förstår dock att du vill börja igen.

RedborneEve: Jag har haft missfall i plural och jag tycker det har varit olika varje gång. Men du kanske ska be om ett VUL och provtagning för att se värden? Bara så att du vet att allt är okej.

Jag hade höga värden ett tag efteråt men det visade sig att allt inte hade kommit ut och jag fick skrapas. 
  • MissNora

Jag! Min mens har varit som en klocka tidigare men har strulat det senaste halvåret. Nu har den dock varit stabil i 2 cykler men det går 45 dagar mellan varje gång.

Aldrig tidigare haft det så.

Rödnos: Kämpa på! Jäkla kropp, ibland släpper det bara inte.

• MissNora

Vad skön ändå att du är på rätt väg Dotson. Vad körde du för mat/fett under fettfastan. Är sugen på att testa nämligen.

Telgebo- Jag avverkade X antal gravtest av olika märken ett tag. Kände mig så gravid. Men det är hormonerna som spökar.

• MissNora

Tack snälla Dotson! Ska köra det i veckan. Dags för semester och bikini snart.

Jag gillar mest Stevia Gold faktiskt. Perfekt till bär och jordgubbar. Har även haft det i pajer.

• MissNora

Telgebo. Känner med dig, har haft det likadant med kroppen och det är inte kul.

Smygststarta med Fettfasta och gjorde en MBT med kakao, smör, sukrin gold och kanel. Riktigt gott!

• MissNora

För mig hände det inget revolutionerande för mig med 16/8 och därför övergav jag det trots försök.

Åh jag förstår dig, klart man är otålig!

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**