• MissNora

**Den stora feta LCHF-tråden**

Vi har haft 31 grader idag. Så skönt!

Grattis Huldaskarin.

Snart dags för 4 veckor på Gotland och det kommer bli ett elddop för alla frestelser. Rute Stenugnsbageri, glassmagasinet i hamnen osv. Bara plocka fram viljan.

Har packat ner en hel väska LCHF-varor nu och stavmixern får hänga med för MTB.

• MissNora

Hahaha jag vet! Dessutom har de börjat med
    Pizza kvällstid nu också. Grymt farligt.

Nåja. Men jag ska springa ett lopp på ön den 18 juli och innan dess får jag banne mig hålla mig strikt.

• MissNora

Jag kör 5:2 och ja, det finns en här inne om det. Jag är dock inte aktiv där utan på andra forum.

• MissNora

Jag väger smör/grädde/olja etc. Då har jag full koll. Jag äter strikt och då ryms absolut inga bröd etc.

Jimma: Läs Katrin Z bok. Där tar hon upp platåer och liknande.

Ja, Ninis. Hur går det med dig?

• MissNora

Håller tummarna för att allt ska gå bra! Men oerhört tråkigt att höra. Kram på dig!!

• MissNora

Men ärligt talar Jimman. Läs tillbaka till tråden innan du uttalar dig. Dessutom är det ett trevligt klimat här i tråden där de aktiva bryr sig om varandra!

Ninis: Jag har en vän som fick en TIA i maj och hon är lika frustrerad som du. Är man van att träna är det en livsstil. Kramar

• MissNora

Jag kör makrill och äggsmör just nu. Mättande och bra!

Kör en del crossfit men löper mest. Ska springa en del lopp och måste träna.

• MissNora

Men Ninis! Fy fasen vad läskigt. Visst, du må ha sköra blodkärl men ändå. Vad händer nu?

Har varit på Kneipbyn hela dagen idag med familjen. Glömde matsäcken hemma men tänkte att det löser sig väl. Men nej, sådan skitmat!

Bara transfetter, socker och hemskheter. Tror att sådana ställen skulle tjäna på bra mat för barnfamiljer och i alla fall sälja något
    som är ätbart. Betalar gärna mer, bara det finns.

• MissNora

Ursäkta Ninis. Din fråga vara nog försvunnit i flödet. Ja, det är den jag kör med just nu. Man tar 37 gram per gång.

Köpte Fitnessguru OneEgg med samma KH-innehåll men det var det vidrigaste jag någonsin smakat.

Vilket tråkigt besked du fått angående träningen! Det kommer bli en omställning och sorg men det positiva är väl att du får träna högintensivt.

Skönt att du fått åka hem. Man mår ju alltid bättre hemma på något vis.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**