**Den stora feta LCHF-tråden**
Då är jag lite klämkäck och säger, inget ont som har något gott med sig Ninis
Då är jag lite klämkäck och säger, inget ont som har något gott med sig Ninis
Hej,
Jag undrar vilka kokosflingor ni kör med? En djungel där en del har skyhög kh och det verkar variera hur fabrikören har räknat i siffrorna.
Tack! Ska genast inhandlas. Håller nämligen på och detoxar och behöver något krispigt att käka på.
Har inte köpt någon skum hälsokost nu när jag detoxar, utan äter mycket grönt och tänker raw food. Har nämligen reumatism och ibland behöver kroppen få vila.
Är nu nere på min vanliga vikt efter graviditeten nu. 58 kg och 170 lång.
Jag googlade och det blev man inte klokare än direkt. Så ja, även jag undrar hur man ska veta?
Jag köpte Eldorados kokos idag och där var det 6 kolhydrater per 100 gram.
Jag brukar köra makrill och en röra av fetaost, paprika och en skvätt olivolja. Står man sig bra på!
Rödnos: Kämpa på och en stor kram.
Angående choklad. Jag kör med 86% choklad och en bit på cirka 10 gram räcker för mig. Mastigt men dämpar.
Jag resonerar som så att det är bättre jag tar en sådan bit än att falla till föga för annat med massor av kolhydrater i.
En annan fråga: ni som tränar mycket och förhållandevis hårt, hur många gram
Kolhydrater äter ni per dag på ett ungefär?
Den senaste veckan har det blivit två pass om dagen (i bästa fall) med styrka och cardio. Känner att jag förvisso orkar men inget händer med vikten, inte mer än att jag känner mig fastare och fått mer definierade muskler.
Jag har ju "bara" 3,5 kg kvar till min målvikt och det är väl de som är svårast...
Trevlig kväll.
Hej,
Tack för tipsen. Uppskattas ska ni veta. Har läst Katrins tips och ska kika in på bloggen. Har börjat köra PF med 16/8 tänk sedan 8 dagar tillbaka och jag mår riktigt bra av det.
Det innebär också att jag per automatik inte äter så mycket som innan. Hinner helt enkelt inte. Dock visade vågen 0.8 ner i morse så det påverkar i alla fall mig.
Jag äter sällan bär men efter larmet om Heptatit så känns det sådär att äta hallon. Men håller med röd grape är grymt gott i ibland
Ska skärpa mig än mer med protein efter passen. Förresten, ni som kör proteindrinkar. Vilket märke kör ni med?
Rödnos: min pappa fick en infarkt -10 och jag vet precis vad du menar med personal och engagemang.
Tråkigt med din mormor! Men grattis till kilona och jag håller tummar och tår att ni får lägenheten.