**Den stora feta LCHF-tråden**
Tack ni som gav input på det här med avsteg och "fusk". Jag är helt inne på Er linje och är medveten om valet. Likaså att det är en livsstil.
Tack ni som gav input på det här med avsteg och "fusk". Jag är helt inne på Er linje och är medveten om valet. Likaså att det är en livsstil.
Jag skulle uppskatta tips på att äta mer fett. Av någon anledning så är jag duktig på protein men jag får inte i mig tillräckligt med fett misstänker jag.
Tacksam för alla förslag! Tyvärr så är jag allergisk mot kokos etc.
Tack för alla tips! Ja, det blir nog för mycket proteinet. Ska börja med fett i te och grädde etc.
Läste lite om PF och det rekommenderades inte om man hade förhöjt kolesterol.
Jag har en aning och undra således om någon mer hört detta?
Grattis alla. Vad duktiga ni är!
Jag måste nog testa mejerifritt. Är det någon som har lust att delge vad ni äter?
Har noll fantasi just nu när det gäller mat. Inne i en stressig period jobbmässigt och mat blir bara överlevnad...
Tack på förhand!
Tack så hjärtligt för tipsen!!!!
Jag kör Pones. Riktigt gott med ost och smör. Googla receptet, allt finns på Ica!
Jag har också kört Shape Up och har samma upplevelse. Pratade men min kusin som är dietist ( men PRO-lchf) och hon menade att den i många fall inte stämmer!
Jag sitter just nu och panikar över min mens. Alltid varit som en klocka (förutom vid graviditet) men nu är den fyra dagar sen och nej, är inte gravid. Har tagit två test redan eftersom jag får inte bli gravid.
Har RA och äter läkemedel som inte är kompatibla vid en graviditet.
Skönt dock att höra att det är fler som se denna upplevelsen.