helene306 skrev 2011-03-22 11:46:20 följande:
Jag har 7 kg jag vill ner men jag försöker att inte stirra mig blind på siffran, att jag MÅSTE gå ner eller ett jag vill gå ner till ett visst datum. Då funkar inet jag och kroppen blir trotsig och beter sig som ett barn. Typ: "jag får inte men det skiter jag i och gör ändå". Eller kroppen, hjärnan är det som trotsar. Sonen har börjat käka Pågenlimpa. Han åt inte upp igår. Gissa vem som åt upp plus en skiva till? Helvete vad jag mådde illa! Ett tag funderade jag på att stoppa fingrarna i halsen för att få upp skiten men jag hatar att kräkas så det är verkligen inget alternativ

Jag fick lägga mig med en illamående mage. Nu måste jag fanken behärska mig!
Haha jag mår jätte illa nu x) vet inte om jag kommer vilja äta nåt. isf blir det bara protein idag. Inte så bra och äta massa fett dagen efter man svullat i kolhydrater tror jag :P
Jo jag blir lite av ett barn. Jag SKA gå ner si och så många kg. Egentligen vet jag ju att jag skiter i hur mkt jag väger bara jag är nöjd med kroppen :P men jag hoppas få lite fastare kropp med träningen iaf och när snön är borta ska jag börja springa lite tänkte jag så fakir/UFO och träning borde ge bra resultat :P
Vill helst kunna ha bikini utan att skämmas om jag ska till turkiet och träffa farsan jag inte sett på 5 år och alla kusiner som är jätte smala :P
Sen ska jag böra i en ny klass till hösten och skulle kännas gött att böra där med bra självförtroende ^^
Känns som att smala fina människor accepteras mkt mera än "tjockisar". Jag vill tro gott om folk men jag vet att man lätt är lite ytlig :P