Inlägg från: ofrivilligbonusmamma |Visa alla inlägg
  • ofrivilligbonusmamma

**Den stora feta LCHF-tråden**

yena89 skrev 2011-03-17 15:50:04 följande:
    Mamma Miiiaa ställde mig framför spegeln idag, i bh och trosor, och det är första gången på länge jag är nöjd med det jag ser!!  när jag tittade idag så skärde inte BH'n in i ryggen utan det var slätt, och magen är nästan borta :D Så smal har jag inte varit sen jag bodde i sthlm och vägrade äta mat :)

Det är väl mestadels kvinnor här så, kanske nån blir peppad, man ser lite rumpa haha men boy I make that booty work ;)

"Före"-efter bilder på resan hittils, senaste inlägget:
    newyena.blogg.se/
    WOW! Gu va duktig du är! Du är ju jättefin!
  • ofrivilligbonusmamma
    yena89 skrev 2011-03-17 16:02:39 följande:
    Tack :D undra om man ska känna sig mindre duktig med tanke på att man ätit sig till resultatet xD
    Men det är 20kg kvar :o
    Haha, man ska snarare känna sig stolt, nöjd och glad när man kan ÄTA sig neråt ^^
  • ofrivilligbonusmamma
    Linda1976 skrev 2011-03-17 16:32:14 följande:
    Helt ok, bortsett från att det är en särskrivning i namnet. Det kryper i min kropp, jag mår dåligt, gråter, skakar  
    Då tar jag bort tråden :)
  • ofrivilligbonusmamma
    Jag som brukar hitta särskrivningar och störa mig på det Hoppsan svenskaläraren missade det .... *skäms*
    Det är bara att ignorera tråden, och så kan någon annan göra en ny :)
  • ofrivilligbonusmamma
    Linda1976 skrev 2011-03-17 16:41:20 följande:
    Äsch, jag överlever nog Kanske!
    Nej men seriöst. Strunta i den så kan någon annan starta en ny :) Går ju ändå inte att ta bort trådar..
  • ofrivilligbonusmamma
    Linda1976 skrev 2011-03-17 16:47:03 följande:
    Ska jag? Jag vill inte att du ska känna dig mobbad för en särkskrivning? 
    Kommer ju snarare bli mer "mobbad" om tråden fortsätter. Jävla tabbe..
    Så bra att du gjorde en ny.
  • ofrivilligbonusmamma
    sherlock skrev 2011-03-18 17:28:52 följande:
    Har inte hängt med i tråden på ett tag men måste rapportera att jag gått ner 4kg sedan jag började i mitten på januari, långsamt men ändå nedåt Mycket nöjd! 2 kg till målvikten på 56 kg...

Har fuskat en del på sistånde men det verkar gå bra ändå, äter aldrig bröd, pasta eller ris med det har slunkit ner enstaska godsaker och någon sked nudlar här och där. Har visserligen aldrig haft sötsug så antagligen inte insulinresistent och det kanske gör att jag går ner elelr håller vikten trotts att jag nog äter mer än 20 gram kolhydrater. Dricker en del rödvin cokså
    Grattis till de tappade kilona! Tappade kilon är tappade kilon, vare sig det går fort eller inte. Kämpa på :)
  • ofrivilligbonusmamma

Är hemma hos föräldrarna nu å mamma sa att det syns att jag gått ner (om jag nu gjort det, har ingen våg - mäter bara). Så det kändes bra :) 

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**