bara lilla jag skrev 2011-04-02 14:11:12 följande:
känns som jag har flrätit mig på allt, även de sakerna :S inne på fjärde veckan så det har inte gått så lång tid heller men maten vill verkligen inte ner :(ska försöka hitta en bra bit lax i affären för det är det absolut enda som jag känner att det faktiskt kanske kan gå ner.. jag har liksom tappat glädjen och inspirationen, men är inte heller sugen på potatis och pasta och allt det där.. Har liksom ingen matlust alls, helt noll. Tvingar i mig dessa bountys för att det är det enda som går att få ner, osaltade nötter funkar också men det är ju inte heller så bra.
Någon som har lite koll på hur bountysarna ligger i kolhydrater?
Så kände jag också efter ungefär 4 veckor. Hade absolut noll matlust å hade ingen ork att fixa nått alls. Och även om jag blev lite hungrig så hade jag ingen ork att fixa nått iaf så jag gick hellre hungrig. Men jag fick oftast i mig ett par ägg (eller nått annat litet) på morgonen/middagen sen lät jag det gå fram till kvällen och åt lite då eftersom jag ändå skulle laga mat till sambon. Det höll i sig i strax över en vecka ungefär om jag minns rätt.
Så hoppas att det vänder för dig snart med :)