**Den stora feta LCHF-tråden**
när började ni se resultat? hur har det gått och så hur länge har ni hållt på hur mkt har ni gått ner och tappat i cm hur länge höll ni på innan ni började märka något??? Ge mig motivation nuuuuuu! :)
Jag har hållt på i 6 veckor nu. Under de två första veckorna minskade jag sammanlagt 7,5 cm (mäter midja, mage, lår och stuss). Nu när det gått 6 veckor har jag sedan start minskat 11.5 cm sammanlagt.
Jag har ingen våg och vill inte väga mig heller. För mig spelar det ingen roll om jag så skulle väga 150 kilo eller 50 kilo, det är vad jag ser i spegeln och hur jag känner mig som jag tycker räknas.
Jag tycker att centimetrarna har försvunnit sakta (men jag vet inte vad som är "normalt"). Men jag mår bra och trivs mycket bättre med mig själv nu. Och det känns härligt! :)
Det kan ta ett tag för kroppen att ställa om sig, framförallt om man levt fettsnålt tidigare. Man ska gärna prova minst en månad innan man "ger upp", just pga av att kroppen måste ställa om sig :)
Vill du få svart på vitt så får du väga dig och/eller mäta dig. Så kan du ju se om det händer nått, fast det kanske inte känns så :)
Oj vad långt detta blev, haha..