• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • ciccile

Äntligen kunde jag gå från jobbet och är på väg till mässan, tom sambon har kunnat sluta jobba för att följa med. Hoppas vi hittar mycket fint och att visa-kortet används flitigt .

• Jelli

Hej på er.
    Här har det varit sjukt, både vi och dottern, sådet har inte funnits tid till att läsa spännande inlägg. I helgen ska jag en sväng till Gbg och baby&barnmässan. Ska bli kul och av vad jag hört från de som redan tjuvstartat så får man hålla hårt i plånboken för att inte ryckas med.. ;)

Läser ikapp när tid finns. Ha en skön helg alla!

• lawendel

någon som vet vilken iphone app man behövde ha för att gå 2 för 1 på mässan i helgen?

• Blondie82

Börjar bli lite nervös för att göra av med för mycket under mässan i morgon Glad verkar uppenbarligen som att man fåt ta ut en summa pengar och lämna kortet hemma Tungan ute Ni som varit där idag får ge rapporter om hur det va!

Själv har jag stått och gjort en smörgåstårta, puh skala räkor går inte på någon minut bara. Men det skall bli gott att äta den sen. Det är Jonas favorit och när han kom hem från sista dagen i skolan och berättade att han klarade sista tentan så tyckte jag att det kunde vara ett bra sätt att fira på. Och så lite alkoholfritt jordgubbsvin till det såklart Skrattande

• ciccile

Nu har vi varit på mässan... Jag är faktiskt lite besviken, fast det kanske beror lite på att barnvagnen jag drömmer om inte fanns där. Där fanns mycket fina kläder men jag känner inte att vi behöver det. Lite billiga basplagg tycker jag räcker att ha hemma när de ändå kommer växa så snabbt i början. Det hela slutade med att vi åkte till storken och klämde en gång till på de barnvagnarna vi väljer mellan Hoppas ni andra tycker mässan är bättre än vad jag tyckte!

• Fru R
    Myrangbg skrev 2011-04-15 18:41:23 följande:
    Nu har vi varit på mässan... Jag är faktiskt lite besviken, fast det kanske beror lite på att barnvagnen jag drömmer om inte fanns där. Där fanns mycket fina kläder men jag känner inte att vi behöver det. Lite billiga basplagg tycker jag räcker att ha hemma när de ändå kommer växa så snabbt i början. Det hela slutade med att vi åkte till storken och klämde en gång till på de barnvagnarna vi väljer mellan Hoppas ni andra tycker mässan är bättre än vad jag tyckte!
    Va tråkigt att du blev besviken! Min syster var där och hon sa att de hade jättefina bord och stolar i set till barn och fina glagar, bra kläder mm. Men det är kanske som du säger, du var ute efter en barnvagn.

Här trodde jag att Alicia var friks men så helt plötsligt kräktes hon efter middag idag. Huga, tar detta aldrig slut?!? Men det som förbryllar mig är att hon inte kräkts sedan tisdags. Hade det varit kräksjuka så borde det ju inte bara komma tillbaka och vi två hade ju med stor sannolikhet blivit sjuka... Eller tänker jag fel?
    Hoppas att hon bara var lite upprörd i magen fortfarande och reagerade på det liiiite för starka såsen som hon fick.

Ska nog somna i soffan nu. E helt färdig!
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • ciccile
    Fru R skrev 2011-04-15 20:02:05 följande:
    Va tråkigt att du blev besviken! Min syster var där och hon sa att de hade jättefina bord och stolar i set till barn och fina glagar, bra kläder mm. Men det är kanske som du säger, du var ute efter en barnvagn.

Här trodde jag att Alicia var friks men så helt plötsligt kräktes hon efter middag idag. Huga, tar detta aldrig slut?!? Men det som förbryllar mig är att hon inte kräkts sedan tisdags. Hade det varit kräksjuka så borde det ju inte bara komma tillbaka och vi två hade ju med stor sannolikhet blivit sjuka... Eller tänker jag fel?
    Hoppas att hon bara var lite upprörd i magen fortfarande och reagerade på det liiiite för starka såsen som hon fick.

Ska nog somna i soffan nu. E helt färdig!
    Jo men de hade jätte fina saker men inte alls det jag söker, tror jag hade uppskattat mässan mera om jag redan haft barn...

Låter jobbigt att Alicia inte blir bra... Är dock rätt säker på att kräksjukan inte kommer tillbaka efter tre dagar, hon reagerade nog bara lite på maten. Ni behöver ju inte blivit smittade men sannolikheten är rätt stor.

Jag somnar också snart i soffan!
  • nerdgirl78
    Capa skrev 2011-02-20 15:24:57 följande:
    Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011