• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • nerdgirl78
    nerdgirl78 skrev 2011-04-15 20:09:20 följande:
    Vill också vara med på listan :)
  • Jenric
    Blondie82 skrev 2011-04-15 18:22:55 följande:
    Börjar bli lite nervös för att göra av med för mycket under mässan i morgon Glad verkar uppenbarligen som att man fåt ta ut en summa pengar och lämna kortet hemma Tungan ute Ni som varit där idag får ge rapporter om hur det va!

Själv har jag stått och gjort en smörgåstårta, puh skala räkor går inte på någon minut bara. Men det skall bli gott att äta den sen. Det är Jonas favorit och när han kom hem från sista dagen i skolan och berättade att han klarade sista tentan så tyckte jag att det kunde vara ett bra sätt att fira på. Och så lite alkoholfritt jordgubbsvin till det såklart Skrattande
    Låter jättegott med smörgåstårta!! Men är det inte svårt att göra? Förutom att det tar tid att skala räkorna :) Grattis till att han klarat sista tentan! Måste kännas skönt.
  • Jenric
    Capa: Vart köpte du det där halsbandet, med pinglan i som ligger på magen? Blir sugen på att köpa en sån! :)
  • Blondie82
    Jenric skrev 2011-04-15 22:02:04 följande:
    Låter jättegott med smörgåstårta!! Men är det inte svårt att göra? Förutom att det tar tid att skala räkorna :) Grattis till att han klarat sista tentan! Måste kännas skönt.
    Nejdå det är inte så svårt att göra. Tar bar alite tid.. och så går det på två sekunder att äta upp den haha. Mycket slit för kort nöje. Men Jonas var så nöjd och såg så glad, mätt och belåten ut efter han ätit så det var värt det Glad

Jag köpte mitt gravidsmycke på nätet:
    www.stellaris.se/index.php&osCsid=223e476c00af01f5744ef3306c0dd218
    Väldigt smidigt att beställa där och jag hade smycket hemma dagen efter Glad
  • Capa
    Jenric skrev 2011-04-15 22:02:57 följande:
    Capa: Vart köpte du det där halsbandet, med pinglan i som ligger på magen? Blir sugen på att köpa en sån! :)
    http://www.babytime.se/se/grp/bola-gravidsmycken.php Finns jättemånga supersöta där Glad

Nu ska jag ta o lägga mig, uppe en snabbis bara o skummade igenom tråden efer att jag slumrat i soffan haha mitt alldeles egna fredagsmys Tungan ute

FruR Hoppas Alicia kryar på sig nu!! Inget kul alls ju med en liten stackars sjukling Rynkar på näsan

GONATT ALLA, SLEEP TIGHT  Nalle
  • emelielj
    Blondie82 skrev 2011-04-15 22:12:19 följande:
    Nejdå det är inte så svårt att göra. Tar bar alite tid.. och så går det på två sekunder att äta upp den haha. Mycket slit för kort nöje. Men Jonas var så nöjd och såg så glad, mätt och belåten ut efter han ätit så det var värt det Glad

Jag köpte mitt gravidsmycke på nätet:
    www.stellaris.se/index.php?cPath=44_3&osCsid=...
    Väldigt smidigt att beställa där och jag hade smycket hemma dagen efter Glad
    Vilket betalningssätt använde du? Jag har så svårt att lita på när man betalar via internet men det får väl funka :)
  • Blondie82

Jag betalade med kontokortet och det var inga problem! Rätt belopp drogs från kortet och sakerna kom hem efter en dag :)

• Capa
    nerdgirl78 skrev 2011-04-15 20:09:20 följande:
    Jag lägger till dig då Glad
  • Capa

Ni som varit på mässan, är det nåt att gå på?? Blev lite tveksam efter vad Myrangbg skrev även om jag har en liten redan..... Obestämd 

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011