Fru R skrev 2011-06-17 10:38:26 följande:
Myran: bra jobbet med korten. Kan tipsa om fujifilms hemsida för framkallning och jag tror att de har album också. Bra pris per kort och jag har för mig att man får de första 100 gratis. Bra kort och snabb leverans i alla fall.
Trist att du inte får komma därifrån ens en liten stund, men man får väl lita på dem. Får du gå ner? I så fall kan vi ju fika där nere om du känner för det. Jag är hemma nu 100%.
JenJen: va kul att ni redan känner er som hemma i lägenheten! Förstår att det känns skönt att få iordning allt, men som du skriver, man är tröttare. Ta inte ut dig bara!!
Bra att du kan få/låna en massa saker även om det är kul att få shoppa nytt...

Hoppas också jag slipper fler blödningar, men jag är beredd på allt just nu.
inda: härligt att bebisen var igång! har hört av en del som dricker teet, men inte provat själv. Likt Capa så har jag nog tänkt att göra det den här gångne, för det är 10 veckor kvar och den är välkommen om 6-7 veckor för mig!

Den va ju skitbra! Får se när jag ska börja packa de första sakerna. Alla mina 50-56 kläder är ju hos syster min, så det får komma sist men allt annat kan man ju faktiskt börja förbereda eller i alla fall tänka på.
stlotcissi: gud att du orkar!! Vi hade diskussionen här hemma igår att mannen får åka till Borås djurpark och sånna saker själv med dottern i år. Finns inte en chans att jag orkar om jag inte har rullstol och det lockar inte!
capa: vila nu ordentligt!
Jaaa men det är svårt när man är rastlös i själen haha, är inne och rensar Leonoras rum, lägger mig och vilar lite då och då om jag känner att det tar emot men ligga still hela tiden klarar jag inte...... Så tråååkigt ju!! Hoppas på att Daniel ska fixa tapeterna i babyrummet i helgen så jag kan va där och pyssla nästa vecka haha
Hur går det för dig med vilandet??
Myrangbg skrev 2011-06-17 11:10:31 följande:
Eftersom han ligger i säte så blir det ett planerat snitt när jag gått in i v. 34 så bara en dryg vecka kvar. Han skulle ju kunna vända sig men de tror inte att han kommer att göra det och jag är rätt inställd på snitt nu. Om han visar tecken på att vilja ut innan så blir det akut snitt, eftersom alla kortisondoser är givna så hindrar dem inte honom.
Fru R skrev 2011-06-17 10:38:26 följande:
Myran: bra jobbet med korten. Kan tipsa om fujifilms hemsida för framkallning och jag tror att de har album också. Bra pris per kort och jag har för mig att man får de första 100 gratis. Bra kort och snabb leverans i alla fall.
Trist att du inte får komma därifrån ens en liten stund, men man får väl lita på dem. Får du gå ner? I så fall kan vi ju fika där nere om du känner för det. Jag är hemma nu 100%.
JenJen: va kul att ni redan känner er som hemma i lägenheten! Förstår att det känns skönt att få iordning allt, men som du skriver, man är tröttare. Ta inte ut dig bara!!
Bra att du kan få/låna en massa saker även om det är kul att få shoppa nytt...

Hoppas också jag slipper fler blödningar, men jag är beredd på allt just nu.
inda: härligt att bebisen var igång! har hört av en del som dricker teet, men inte provat själv. Likt Capa så har jag nog tänkt att göra det den här gångne, för det är 10 veckor kvar och den är välkommen om 6-7 veckor för mig!
Den va ju skitbra! Får se när jag ska börja packa de första sakerna. Alla mina 50-56 kläder är ju hos syster min, så det får komma sist men allt annat kan man ju faktiskt börja förbereda eller i alla fall tänka på.
stlotcissi: gud att du orkar!! Vi hade diskussionen här hemma igår att mannen får åka till Borås djurpark och sånna saker själv med dottern i år. Finns inte en chans att jag orkar om jag inte har rullstol och det lockar inte!
capa: vila nu ordentligt!
Låter bra att du är hemma på heltid nu, du såg ut att ha det jobbigt... Tack söta du för erbjudandet om fika. Jag får lov att gå ner men känner mig konstigt nu totalt asocial och det enda jag vill är att Thobias ska ligga brevid mig i sängen. Lät ju nästan lite tragiskt men jag har nog annars vant mig vid lugnet och min dator eller en bok

. Får du har dottern på dagis heltid även om du nu är hemma? Hoppas verkligen det men man vet ju aldrig med försäkringskassan..

. Ska titta på fujifilms hemsida och se om jag kan hitta något bra!
Jamen så sköönt att höra att dom har gett han alla kortisondoser!! Ännu en sak att pusta ut över

Verkar som du blir den första i tråden som får gosa med din lille hihi
Håller förresten med FruR, fuji fixar jag också mina kort på och jag är helnöjd med dom. Snabb leverans billigt och bra kort!!