• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Fru R
    Capa skrev 2011-06-17 16:20:24 följande:
    Vecka 35 har jag ju sagt Flört Det har pratats om det tidigare i tråden på fb och då kom det svaret fram. Nu är för tidigt då bebisens lungor inte är utvecklade riktigt. Räknas jag som halvvis nu tro Tomte
    Förlåt Du Visa! *bugar mig och rättar mig i ledet*
    lawendel skrev 2011-06-17 16:30:48 följande:
    Åå jag avskyr fkassan!! De har fortfarande inte fattat beslut om g penning. Nu har de 30 dagarna gått ju!!!
    Fy va jobbigt!! Får erkänna att jag har en jättebra handläggare som jag kan prata bra med och hon fattade beslut om min bara på någon vecka. Väldigt skönt.

Blondie: va bra att CTG är bra och att bebisen dansar macarena där inne. Nu för tiden gillar jag det!

Själv har jag just bakat klart morgondagens tårta. Lägger ut en bild snart, e helt slut i ryggen., men det var det värt! {#emotions_dlg.djavulsk}
    ~ Alicia 26/2-08 ~
  • Fru R

Dagens tårta fylld med lemoncurd och hallongrädde.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • lillahumla84
    Fru R skrev 2011-06-17 22:04:01 följande:

Hihihi, fin mage och den där tårtan hade jag gärna ätit upp!!! Tungan ute
  • stoltcissi
    inda skrev 2011-06-17 19:37:22 följande:
    stoltcissi: tålamodfinns inte här heller, blir oerhört frustrerad om det inte går som jag vill med en gång eller så blir jag otroligt rastlös för lilla minsta... blev tom rastlös under profylaxkursen igår, det enda jag kommer ihåg är *bla... bla... bla... andas... bla... bla... coaching..." så jag kan inte påstå att jag lärde mig något särskilt igår Tungan ute hoppas på att mikael kommer ihåg desto mer
    nee visst har man nada tålamod..  asg ahh känner igen de där med att inte lyssna vad folk säger,hoppas mikael lommer ihåg mer.. verkar som en killkompis t mig kommer t gbg till nästa helg.. då ska han ba komma hit o skruva fläkten.. han redan löst mysteriet med tvn o dvd som var krångel.. hehe

myrangbg:ang havandeskapförgiftning,det började för mig med gravidklåda i v20 men då visste ej min bm varför ja hade sån klåda o fick decubal kräm o smörja in mig.. fick verkligen ej veta att ja hade havandeskapförgiftning..
    den klådan hade jag tills ja födde i v34+5.. o fick inte ens veta påsjukhuset att ja hade hafttr havandeskapförgiftning.. de ja fick veta va ja hade feber ehm..
    när ja ringde in o var i v34+5 så fick ja föda på östra spec
  • stoltcissi

fru r mums den tårtan ser mumsig ut,o fin mage:D

• Blondie82

Cissi: när du födde i 34+5 fick du ligga kvar länge på sjukhuset med lillkillen då?? Eller var han så pass stor att du fick komma hem ganska snabbt?

• stoltcissi
    Blondie82 skrev 2011-06-18 09:50:33 följande:
    Cissi: när du födde i 34+5 fick du ligga kvar länge på sjukhuset med lillkillen då?? Eller var han så pass stor att du fick komma hem ganska snabbt?
    ja fick först va på östra 2 dagar.. sen fördes han vidare me sjuktransport til mölndals neonal avdelning där han o jag fick ligga i 2 veckor.. han var så liten han ville ej äta så han fick sondmatas o även ammas åxå-- sen hade han lite gulsot o feber så fick ligga i kuvus me värmelampa
  • stoltcissi

inatt vaknade ja upp,svetten rann på mig,mådde illa.,gck på toa,ja slutade ej må illa.. spydde,samtidigt som ja fick så ont i hela magen..slutade ej svettas,de ba rann på mig.. var alldeles yr o gick på toa en til gångl gå tänkte nu e dt nåt som e fel.. urk
    nu mår ja bra igen..
    har ni nån aning vad de var som gjorde det hela?

• Capa

Får man beklaga sig lite??.....
    Skulle tvätta av vagnen igår som vi köpte beg, jag har tyckt att den lutat lite sen vi köpte den men alla har varit emot mig, igår tog jag bort madrassen och i vagnbotten liksom ser jag att själva brädan i botten är knäckt Rynkar på näsan Inte konstigt att den lutade...... Blev skitarg på dom som sålde oss vagnen, hur fan kan man sälja en söndrig vagn!!?? Jag HOPPAS verkligen att dom själv inte sett detta för så hjärtlösa människor hoppas jag inte det finns!! Den är liksom knäckt på båda sidorna så om vi lägger ner bebisen där finns ju en risk att hela skiten spricker och han trillar ut SkrikandesJävla skiiiiiit!! Nu vill jag köpa ny vagn även om ekonomin kanske inte är den bästa men Daniel vill inte, han vill hitta en ny liggdel bara....... helvetes jävla skiiiiit!! Har inte kvar nummret till dom vi köpte vagnen av heller....... skickade pappa att hämta vagnen i skåne och jag kan omöjligt klandra honom att han inte tittade, han skulle bara hämta den men tjejen som sålde vagnen lovade att den var hel.....
    Vad hade ni gjort?? Rynkar på näsan

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011