• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Capa
    lillahumla84 skrev 2011-06-19 08:50:50 följande:
    Låter lite som vi har haft en lika bedrövlig natt båda två. Ocå haft en massa värkar och en bebis som tycker det är himla kul att sparka på revben och magsäck. Chrille kom oxå hem kl 4 i natt efter ha lekt "pappa" åt alla andra 30+ som va så odrägliga. Sedan så är jag sjukt trött på att våran kära granne en våning upp får för sig att möblera så där lagom till att man somnat kl 5 på morgonen. 
    Denna dag lär ju inte sluta bra... Drömmer
    Skulle behöva kaffet intravenöst idag. Så jag säger oxå förlåt för att jag är en sådan surkärring idag. Hoppas ni andra haft en bra dag i alla fall {#emotions_dlg.flower}

Kaffe
    Haha jasså Chrille va också ute och rännde inatt, då kunde vi ju beklagat oss inatt för varandra med sömnbrist, värkar och tryckande bebisar haha Vilken jädra granne du har då!! Händer det ofta??
    Nu ska jag försöka somna om lite, men inte det lättaste brevid en kille som stinker sprit och snarkar som en jädra siren haha Men är man trött så är man..... Skååål för kaffe resten under dagen!! Kaffe
  • lillahumla84
    Capa skrev 2011-06-19 09:01:58 följande:
    Haha jasså Chrille va också ute och rännde inatt, då kunde vi ju beklagat oss inatt för varandra med sömnbrist, värkar och tryckande bebisar haha Vilken jädra granne du har då!! Händer det ofta??
    Nu ska jag försöka somna om lite, men inte det lättaste brevid en kille som stinker sprit och snarkar som en jädra siren haha Men är man trött så är man..... Skååål för kaffe resten under dagen!! Kaffe
    Haha nej fy för sömnlösa nätter. Ja de händer rätt ofta tyvärr men dom är rätt ny inflytade oxå. Men som sagt, en natt till och min vrede Demon och den sidan har inte ens Chrille sett på över 8 år så de lär va laddat. Så hör ni någon vråla är det bara jag {#emotions_dlg.djavulsk}.

Mer kaffe så får vi se vad den här dagen har att erbjuda Kaffe
  • Blondie82

Ställer mig i ledet efter er!! J kom hem askalas efter sin svensexa och nu ligger jag här full av spritångorna som kommer ur honom haha. Han sa att han haft jätteskoj och att det var precis vad han behövde, en dag/natt utan att behöva tänka på alla problem med graviditeten. Och jag förstår honom fullt ut. Samtidigt som jag inte kan hjälpa att känna "kul för dig, men jag då?? Behöver jag inte också få en paus från alla problem??"

Haha unnar han verkligen sin dag, inte alls så jag menar. Men man önskar ju ibland själv att man bara kunde hoppa ur sina egna tankar och sin egen kropp för några timmar bara för att få hämta lite energi! Men nu hoppas jag på att han tankat upp med tillräckligt mycket så han kan föra över lite till mig :)

Idag skall vi i alla fall in och smaka på den provbakade bröllopstårtan!! Jag försöker vänta minna tankar om att jag är en tickande bomb och istället se fram emot den stora dagen så man kan njuta till Max av den :)

• Fru R

Devotion: fy fasen för en sån hosta. Eller egentligen är ju hostan inte det stora problemet är ju att man inte får sova ordentligt och är helt sömndepriverad!! Hoppas verkligen hostan går över och du får sova!

Ok, får återkomma med resen jag skulle skriva, Alicia vill titta på You tube!! Dagens barn...

~ Alicia 26/2-08 ~
  • stoltcissi
    Capa skrev 2011-06-19 08:20:51 följande:
    Tack för alla tips ang vagnen!! Hela dagen igår gick åt till att försöka klura ut vad personen hette eller om jag skrivit ner det extra nånstans men hittade ingenting, pappa som hämtade vagnen åt oss har heller inget.... Jävla skit...... min mamma hittade dessutom mer fel på den igår...... jävla skithelvetes!! Han skulle bara hämta upp den åt oss så jag bestämde tid och plats med tjejen som gaaranterade att den var hel och fin och absolut inte söndrig någonstans!! Jävla aaas rent ut sagt!! Skrikandes

Gårdagen var katastrof med massa värkar, tror jag stressade upp mig för mycket för vagnen och grät floder känslig som man är.... Daniel var iväg på svensexa och kom hem 4 inatt helt lycklig över att någon hade försökt ragga upp honom haha Han hade visat ringen på fingert och sagt att om hon är ute för att ragga kan hon ragga vidare för här får hon inget napp men hon hade fortsatt.... enligt honom hade hon själv ring på fingert så man undrar ju vad det är får nån äckeltjej..... Frågade om han var lycklig, om vi hade barn och om hon inte iaf fick ge han en puss, bara EN puss.... dom hade iaf dansat (daniel ska jämt fyllebugga med folk i tron att han kan bugga haha) men hon hade försökt  dansa närmre och närmre....... Trodde jag skulle gå i bitar av svartsjuka då jag är så sjukt känslig nu med men icke nåt kände jag mer än kuuuul att nån försökte ragga på MIN kille om än en vääääldigt patetisk tjej hahaa Sen har jag legat hela natten och tänkt på detta, varför blir jag inte svartsjuk egentligen, borde jag inte va det eller bryr jag mig bara inte.....?? Bebisen sparkade på som bara den och nu vaknade jag av dessa underbara värkar igen..... Tusan..... jag bara skriver en massa strunt, förlåt tjejer, sömnbrist!!

-Over N Out-
    hatar tjejer som e såna.. vet när ja o min fd kille var ute på krogen.. då var de en tjej som stötte på min kille mitt framför mig.. ja blev så sur för han märkte ju knappt hon stötte på han,. o hur mkt hon glodde på han på hela kvällen..
    det är oftast vi som reagerar mer än vad killarna gör...
    o du ang de där me om du ej bryr dig el ej.. tror nog de e så att du vet vart du har din daniel så du känner dig lugn,ni har ju snart ett barn ihop
    o de e inget o be om förlåtelse för.. känner igen mig med de där me krogen
  • stoltcissi
    Myrangbg skrev 2011-06-18 20:55:04 följande:
    Självklart är det olika men det finns möjligheter och resurser för att få hjälp hemma...
    ahh de gör det..
  • stoltcissi

suckl.. en i min närhet e så dum i huvudet.-..:( o morr morrr morr...

• Capa
    stoltcissi skrev 2011-06-19 10:33:41 följande:
    hatar tjejer som e såna.. vet när ja o min fd kille var ute på krogen.. då var de en tjej som stötte på min kille mitt framför mig.. ja blev så sur för han märkte ju knappt hon stötte på han,. o hur mkt hon glodde på han på hela kvällen..
    det är oftast vi som reagerar mer än vad killarna gör...
    o du ang de där me om du ej bryr dig el ej.. tror nog de e så att du vet vart du har din daniel så du känner dig lugn,ni har ju snart ett barn ihop
    o de e inget o be om förlåtelse för.. känner igen mig med de där me krogen
    Ja visst är det helt sjukt att det finns såna tjejer!! Och killar med för den delen!! Det är något av det äckligaste jag vet att man raggar på en upptagen kille/tjej men tyvärr har väl folk inte bättre självkänsla..... Aldrig i min vildaste fantasi att jag kunde göra detsamma. öööörk Kräks
    Som du säger så vet jag var jag har Daniel, och han vet var han har mig. Jag har blivit sviken förr och vägrar gå igenom det igen, då åker han ut med pitten skamset mellan benen haha
    Fru R skrev 2011-06-19 10:32:36 följande:
    Devotion: fy fasen för en sån hosta. Eller egentligen är ju hostan inte det stora problemet är ju att man inte får sova ordentligt och är helt sömndepriverad!! Hoppas verkligen hostan går över och du får sova!

Ok, får återkomma med resen jag skulle skriva, Alicia vill titta på You tube!! Dagens barn...
    Haha, jisses ja dessa IT-barn Skrattande Vad brukar hon titta på?? Leonora äääälskar denna om Alicia inte redan sett den;
    ">

Men håll dig undan för den är rätt enformig hahaha
    Blondie82 skrev 2011-06-19 10:31:20 följande:
    Ställer mig i ledet efter er!! J kom hem askalas efter sin svensexa och nu ligger jag här full av spritångorna som kommer ur honom haha. Han sa att han haft jätteskoj och att det var precis vad han behövde, en dag/natt utan att behöva tänka på alla problem med graviditeten. Och jag förstår honom fullt ut. Samtidigt som jag inte kan hjälpa att känna "kul för dig, men jag då?? Behöver jag inte också få en paus från alla problem??"

Haha unnar han verkligen sin dag, inte alls så jag menar. Men man önskar ju ibland själv att man bara kunde hoppa ur sina egna tankar och sin egen kropp för några timmar bara för att få hämta lite energi! Men nu hoppas jag på att han tankat upp med tillräckligt mycket så han kan föra över lite till mig :)

Idag skall vi i alla fall in och smaka på den provbakade bröllopstårtan!! Jag försöker vänta minna tankar om att jag är en tickande bomb och istället se fram emot den stora dagen så man kan njuta till Max av den :)
    Haha, jisses ja jag var nyss inne i rummet för att sätta telefonen på laddning och fy faaaan hela rummet stinker sprit haha Mmm gott med tårta idag!! Se nu till o smaska i dig lite för mig med!! Nu står Leonora och drar i mig, dags att sätta på filmen Trassel för femtioelfte gången idag.....
  • lawendel
    Capa skrev 2011-06-19 12:21:35 följande:
    Ja visst är det helt sjukt att det finns såna tjejer!! Och killar med för den delen!! Det är något av det äckligaste jag vet att man raggar på en upptagen kille/tjej men tyvärr har väl folk inte bättre självkänsla..... Aldrig i min vildaste fantasi att jag kunde göra detsamma. öööörk Kräks
    Som du säger så vet jag var jag har Daniel, och han vet var han har mig. Jag har blivit sviken förr och vägrar gå igenom det igen, då åker han ut med pitten skamset mellan benen haha

verkar finns de som har det som sport tyvärr, fattar inte hur vissa killar och tjejer är funtade...

har haft en riktigt "konstig" dag idag..vaknade och mådde skumt...började sedan må illa och få hjärtklappning med massa onda sammandragningar..nu verkar de dock ha lugnat sig...illamåendet finns dock kvar...kontigt att man kan bli sån när jag verkligen inte har gjort något annat än att ta det lugnt idag..
  • stoltcissi
    Capa skrev 2011-06-19 12:21:35 följande:

japp de e verkligen bland de äckligaste.. nej inte jag heller..
    ahh de där me sviken känner ja igen.. inte kul...
    så mkt man har haft o tänka på inför förlossningen har nu släppt.. ska bara koka lite nappar o tvätta amningsbhar o lite nya bebiskläder(kunde ej låta bli o handla då ja ej hade så mkt byxor t lillen.. sen e bbväskan klar..
    imorn ska det skruvas ihop åkbrädan o se om den passar på bebisens vagn så de e klart det med..
    o så slänga den jkla byrån från ikea som gått sönder efter hmm ett år.. trodde ikea hade någorlunda bra kvalitet men tydligen inte.. hela nedersta lådan har bottenplattan lossnat o när man drar ut lådan så har den främre delen lossat o spruckigt.. så jkla synd då den e så fiiin..
    tur ja har en reservare från jysk.. som åxå ska monteras.. urk:(
    varför kan de ej finnas färdigmonterade saker för??
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011