• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Fru R

Blondie: visst hade det varit underbart att få hoppa ut ur sin kropp och ta ett glas viinnnn och bara sitta på en uteservering utan att ryggen gjorde ont efter en kvart.
    Du får ta en efter-giftemål-möhippa när bebisen har kommit tycker jag.
    Fär dagen är mitt enda råd att sätta en klänypa över näsan och leka rökdykare!

Capa: Det roligast är väl ändå att de oftast inte märker att det är någon som stöter på dem!! Inte de skarpaste knivarna i lådan de där killarna!
    Nej nej, inga kvackande ankor tack.

lawendel: skumt att må så. Bra att det gått över i alla fall.
    Jag tror att vi alla måste inse snart att vi är såpass långt gångna att det börjar bli lite "riktiga" krämpor nu.

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Devotion

Stoltcissi: om den bara är ett år - åk till Ikea så får du garanterat en ny eller pengarna tillbaka. De är jättebra med sådant där!! Brukar aldrig vara ngt problem att reklamera!!

• stoltcissi
    Devotion skrev 2011-06-19 19:57:50 följande:
    Stoltcissi: om den bara är ett år - åk till Ikea så får du garanterat en ny eller pengarna tillbaka. De är jättebra med sådant där!! Brukar aldrig vara ngt problem att reklamera!!
    tror den e bara ett år..mitt minne e ju ej den bästa..  har ju varken bil el körkort el humör o släpa på den på bussen.... el kvittot kvar på den..:( o de brukar ju va rätt avgörande de där me kvitot-
    el har ja fel?
  • stoltcissi

ni som har barn sen innan,är dem  mkt mammiga nu med er?
    min son e extremt klängig o vill helst sova varje dag i min säng.. bära m.m

• Devotion

Det är inte säkert att du måste ha kvitto, det är ju ingen tvekan om att den är köpt på Ikea. Jag lämnade tillbaka ett par trasiga HM-byxor utan kvitto nyligen o det gick hur bra som helst!! Men det är klart att det är bökigt att ta sig dit utan bil :-/

• ciccile

Hej alla!
    Nu är jag mamma . Har haft rätt mycket sammandragningar under helgen och igår visade ett blodprov att jag började få infektion så då planerades det direkt för snitt. Känns helt fantastiskt att ha fått ut honom och kunna se att han mår som en prins. Han var 42,5 cm lång och vägde 1820. Det gick smidigt att få ut honom men sen hade jag en ordentlig blödning som de hade svårt att få bukt på, men nu är det över och alla tankar och känslor gör det omöjligt att sova!
    Kram till er alla och kämpa på, snart är era små också ute!

• Devotion

Grattis myran!! Vad härligt att höra att allt gick bra till slut!! Måste vara en underbar känsla att få se den lille!!! Massa kramar

• emelielj
    Myrangbg skrev 2011-06-20 03:54:18 följande:
    Hej alla!
    Nu är jag mamma . Har haft rätt mycket sammandragningar under helgen och igår visade ett blodprov att jag började få infektion så då planerades det direkt för snitt. Känns helt fantastiskt att ha fått ut honom och kunna se att han mår som en prins. Han var 42,5 cm lång och vägde 1820. Det gick smidigt att få ut honom men sen hade jag en ordentlig blödning som de hade svårt att få bukt på, men nu är det över och alla tankar och känslor gör det omöjligt att sova!
    Kram till er alla och kämpa på, snart är era små också ute!
    Grattis! En liten kille :) Skönt att infektionen upptäckes snabbt då! Åkte du och kollade upp det själv?
    jag är så nojjig för infektioner och sånt hela tiden nu de sista men antar att man känner sig sämre eller får tecken på att allt inte står rätt till?
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011