• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • stoltcissi

capa: aha okej:) ne ja ej mkt  för bada ja heller
    devotion ja slog på den av en slump o jesper verkar tyvärr gilla hårdrock.. ja pinades av musiken men oj va tårarna flöda på mig så kul de va o se.. tyvärr var ja seg med filma..
    ang vädret så e du ej ensam., fy fan dör ju nästan i tvättstugan..

lillahumla84 skrev 2011-07-04 12:15:12 följande:
    Så då har man vart på MVC. Allt såg helt ok ut. Lill*n ligger med huvudet neråt och gottar sig riktigt ordentligt. Dock var mitt b-tryck lite högre än vanligt, men hon trodde de berode på att de var så varmt. Hade gått upp tok mycket i vikt med Obestämd vilket jag inte gillar alls. Men hon såg ju oxå att jag va otroligt svullen så de hjälper ju till lite med. Nu blir det ett nerkylande fotbad och lite go frukt. Sen ska jag se till att få något gjort här hemma!

Ha de gott i värmen   SoligCool{#emotions_dlg.flower}
    asså så blodtryck kan gå upp pga värmen? ja e de klibbigt  imorn så lär ju ja ha högt btryck hos min bm...  fotbad o frukt lät nice.. 
    ha d gott du med

• Devotion

Det verkar som om jag är ensam om att njuta av värmen.. men det är ju skillnad om man är i stan förstås. Vid en badsjö eller havet är det underbart!

• lillahumla84
    stoltcissi skrev 2011-07-04 12:48:37 följande:
    asså så blodtryck kan gå upp pga värmen? ja e de klibbigt  imorn så lär ju ja ha högt btryck hos min bm...  fotbad o frukt lät nice.. 
    ha d gott du med
    Ja som hon förklarade för mig så har de med att hjärtat får ju jobba hårdare för att det är så varmt.
    Devotion skrev 2011-07-04 13:01:54 följande:
    Det verkar som om jag är ensam om att njuta av värmen.. men det är ju skillnad om man är i stan förstås. Vid en badsjö eller havet är det underbart!
    Ja att vara i "stan" är ju outhärdligt. Längtar hem till kungshamn/ smögen nu när det är sommar men de får vänta. Hoppas på att åka till pappa i helgen i alla fall. Får se hur de blir med de.
  • lillahumla84

Då var de dax att bli arg igen. Skrikandes

Jag har ju vart sjukskriven för foglossning och gav min chef läkarintyg och bad honom skicka in det plus att jag oxå har gjort de. Men när jag nu äntligen fått tag på f-kassan säger dom att min kära chef inte har skickat in något om att jag vart sjuk.......!?!?!?!?!? Han har ju haft sedan i slutet av maj på sig att skicka in de. Idag är det en riktigt kass dag känner jag. Förlåt för allt gnäll från min sida. Hormonerna är verkligen inte som dom ska nu. Usch, nej nu blir det till att göra något annat så denna ilska går över. Grrrrr.

• stoltcissi
    ahh ja älskar värmen spec o vara vid havet,underbart,men va hemma o städa o behöva laga hemmet för de e de ena efter de andra då får gärna regna spec när man har sin klängiga son på sig
    lillahumla84 skrev 2011-07-04 13:12:11 följande:
    Ja som hon förklarade för mig så har de med att hjärtat får ju jobba hårdare för att det är så varmt.
    Ja att vara i "stan" är ju outhärdligt. Längtar hem till kungshamn/ smögen nu när det är sommar men de får vänta. Hoppas på att åka till pappa i helgen i alla fall. Får se hur de blir med de.
    aha där ser man:) varjedag lär man sig  nåt nytt:)
  • emelielj
    lillahumla84 skrev 2011-07-04 13:27:48 följande:
    Då var de dax att bli arg igen. Skrikandes

Jag har ju vart sjukskriven för foglossning och gav min chef läkarintyg och bad honom skicka in det plus att jag oxå har gjort de. Men när jag nu äntligen fått tag på f-kassan säger dom att min kära chef inte har skickat in något om att jag vart sjuk.......!?!?!?!?!? Han har ju haft sedan i slutet av maj på sig att skicka in de. Idag är det en riktigt kass dag känner jag. Förlåt för allt gnäll från min sida. Hormonerna är verkligen inte som dom ska nu. Usch, nej nu blir det till att göra något annat så denna ilska går över. Grrrrr.
    Ja cheferna är ibland idioter jämfört med Fkassan!
    Eller McDchefer rättare sagt haha :)

Det tog jäättelång tid för mig att få ett beslut ang SGI tidigare.
    Så jag ringde och va skitsur på Fkassan och frågade varför de inte gör något, jag behöver ju veta för längesen.
    Då sa han att dom väntade på papper från min chef, och tillomed skickar påminnelser till min chef för att hon inte skulle missa det. Tji fick jag som trodde det va FK som va sega, det var ju min puckochef :P
  • Devotion

Lillahumla: är du från Kungshamn/smögen?! Mysigt!!

Jag förstår din frustration på chefen.. Man får tydligen ha koll på sånt själv eller tjata på dem..

• Capa
    Åhh ja jag hade gärna svalkat mig nu vid en sjö eller havet..... hemma är det bara svettigt haha Jag svullnar ju dessutom upp till en valross i värmen men ligger man o plaskar i kallt vatten borde jag nog klarat det bättre..... kanske skulle satsa på det istället för att ligga hemma o tycka synd om sig själv.... haha
    devotion ja slog på den av en slump o jesper verkar tyvärr gilla hårdrock.. ja pinades av musiken men oj va tårarna flöda på mig så kul de va o se.. tyvärr var ja seg med filma..
    ang vädret så e du ej ensam., fy fan dör ju nästan i tvättstugan..asså så blodtryck kan gå upp pga värmen? ja e de klibbigt  imorn så lär ju ja ha högt btryck hos min bm...  fotbad o frukt lät nice.. 
    ha d gott du med

Haha då kan det inte varit så himla roligt om lillgrabben gått o blivit hårdrockare nu då haha Både jag o Daniel är rockers, lillebror verkar även bli en liten rocker då han tidigt började headbanga till en kompis till daniel när vi provlyssna deras nya singel haha Så nu ska storasyster sjunga låten väldans ofta för honom, känns lite skumt bara med en 4-åring som sjunger om moonshine (hembränt) hahaha
  • stoltcissi
    Capa skrev 2011-07-04 13:50:15 följande:
    ang vädret så e du ej ensam., fy fan dör ju nästan i tvättstugan..

ha d gott du med

Haha då kan det inte varit så himla roligt om lillgrabben gått o blivit hårdrockare nu då haha Både jag o Daniel är rockers, lillebror verkar även bli en liten rocker då han tidigt började headbanga till en kompis till daniel när vi provlyssna deras nya singel haha Så nu ska storasyster sjunga låten väldans ofta för honom, känns lite skumt bara med en 4-åring som sjunger om moonshine (hembränt) hahaha
    hehe asså  e ni:) ja smaken e som baken hehe,ja älskar ju sjunga så de e la därför de ej e min stil direkt hehe
    asså hehe så mys att storasyster ska sjunga , asså hembränt? haha ahh då förstår ja de skumma hehe
    blir de nåt ang liseberg t helgen
  • lillahumla84
    emelielj skrev 2011-07-04 13:30:45 följande:
    Ja cheferna är ibland idioter jämfört med Fkassan!
    Eller McDchefer rättare sagt haha :)

Det tog jäättelång tid för mig att få ett beslut ang SGI tidigare.
    Så jag ringde och va skitsur på Fkassan och frågade varför de inte gör något, jag behöver ju veta för längesen.
    Då sa han att dom väntade på papper från min chef, och tillomed skickar påminnelser till min chef för att hon inte skulle missa det. Tji fick jag som trodde det va FK som va sega, det var ju min puckochef :P
    Ja du, de är helt sjukt va man ska behöva tjöta. Men nu har han ju gått på semester så de gör ju saken liiiite svårare oxå. Så får 1:a assistent fick ta min ilska idag när jag ringde mitt under lunch/gap tim. Drömmer Haha men men, nu är jag inte riktigt lika arg längre Tungan ute
    Devotion skrev 2011-07-04 13:32:31 följande:
    Lillahumla: är du från Kungshamn/smögen?! Mysigt!!

Jag förstår din frustration på chefen.. Man får tydligen ha koll på sånt själv eller tjata på dem..
    Yes jag är ju de Flört
    Hon jag pratade med på f-kassan tyckte de va riktigt dålig tav min chef att han inte skickat in de än. Vi får la se om dom hör av sig senare idag som dom lovat Drömmer
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011