• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Liisaan

Lillahumla jag förstår att du blir irriterad, så jäkla trist när dom skiter i en sån enkel sak, när du drabbas så mkt av det och står utan inkomst. Hoppas det löser sig fort för dig!

• Liisaan

Var hos bm idag och mitt järnvärde hade höjt sig :) magen växer så det knakar och vi följer normalkurvan fint :) busbebis brötar som vanligt och blir arg när vi skall lyssna på hjärtat hehe fast denna gången kom han inte undan, han börjar väl bli för stor för att smita :) låg med huvudet neråt och rörligt så än kan han förtfarande vända på sig men det hoppas vi inte:) nu e det bara 2 besök kvar fast går jag över har vi ett bokat för säkerhetsskull :)

• Capa
    Liisaan skrev 2011-07-04 15:31:31 följande:
    Var hos bm idag och mitt järnvärde hade höjt sig :) magen växer så det knakar och vi följer normalkurvan fint :) busbebis brötar som vanligt och blir arg när vi skall lyssna på hjärtat hehe fast denna gången kom han inte undan, han börjar väl bli för stor för att smita :) låg med huvudet neråt och rörligt så än kan han förtfarande vända på sig men det hoppas vi inte:) nu e det bara 2 besök kvar fast går jag över har vi ett bokat för säkerhetsskull :)
    Haha min lille försöker också alltid smita när man ska lyssna på hjärtat, nu går det som du säger inte att smita längre så då brukar han slå på mikrofonen istället haha Verkar som denna tråden är fulla av busbebisar Tungan ute
  • Liisaan
    Capa skrev 2011-07-04 16:21:50 följande:
    Haha min lille försöker också alltid smita när man ska lyssna på hjärtat, nu går det som du säger inte att smita längre så då brukar han slå på mikrofonen istället haha Verkar som denna tråden är fulla av busbebisar Tungan ute

Haha ja verkligen! Vi kommer inte att få det lätt med alla dessa busungar! Flört

• stoltcissi

bjuder på en tjockisbild 35+0 idag

• stoltcissi
    Liisaan skrev 2011-07-04 15:31:31 följande:
    var de du som hade mvc på rimmaregatan?
  • stoltcissi
    Liisaan skrev 2011-07-04 21:46:47 följande:
    Stoltcissi: japp det har jag :)
    vem var de du har där? ska dit imorn:) älskar alla såna mvc möten.. spec för ja har en sån go bm:)
  • Liisaan

Kathy kallas hon för, ja min bm är med jättego men blev lite irriterad efter att hon börja prata om dropp före järntabletter. Sedan hade vi en sån underbar bm med dottern så man jämför väl lite :) din bm har jag stött på några ggr och jag förstår vad du menar, lättsam och glad så det smittar av sig. Så skönt att det känns bra när man går dit och känner sig trygg :)

• Jelli
    Jenric skrev 2011-07-03 20:29:21 följande:
    Jelli skrev 2011-07-03 12:28:54 följande:
    Blondie: Grattis till lilla pojken. Jobbigt att inte få vara med honom men du får tänka att de tar hand omhonom och sen får ni hela livet att ta igen de första missade dagarna. Huvudsaken är att ni båda piggnar på er. Stor kram! Här är det full aktivitet. Lilltjejen sparkar och bökar och magen ändrar ständigt form. Börjar bli riktigt svårt att sova på nätterna trots två stora graviditetkuddar och två fläktar riktade mot mig. Storasyster pratar mycket om Bebis och klappar och pratar om magen. Undrar hur mycket hon egentligen förstår. Längtar till flytten också fast det är nästan tre månader kvar. Hoppas någon/några av er är fika/promenadsugna i oktober.
    Klart vi är sugna på fika och promenader i höst också! Vilken del av stan var det ni skulle flytta till?
    Va bra! Vi flyttar till Högsbohöjd. Längtar enormt efter flytt och vill redan nu börja packa. Har aldrig riktgit trivts i den här stan så det ska bli skönt att komma härifrån men är lite nojjig att jag ska bli sittandes hemma ensam med två barn och utan vänner... men så blir det väl inte? ;)

Ska påbörja dagens telefonkö till FK om några minuter. Var inne och försökte fixa allt på hemsidan igår men blev lite osäker. Man glömmer/förtränger hur krångligt det är. Vill nu bara ringa och bekräfta att allt är klart och ser riktigt ut så det bara är att sätta sig ner och vänta på att pengarna ska strömma in (!). Ska försöka klarar mig på 4 dagar/vecka så jag kan vara hemma 1 1/2 år men vetesjutton om det kommer att gå ihop sig. Det går ju alltid att försöka och annars ändra. Sist ändrade jag var och varannan vecka tills jag blev nöjd så det brukar i alla fall inte vara några problem.
Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011