• Capa

Göteborgare med BF augusti 2011

Sådär, då samlas vi här istället tjejer gamla som nya Solig

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-20 17:31
    Länk till gamla tråden;

www.familjeliv.se/Forum-2-113/m55687373.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-14 13:51
    ~~♥~~BF-lista~~♥~~

29 juli: Inda, 24 år första barnet (visa rumpan istället =) )
    29 juli: Emelielj, 22 år, första barnet (pojke)
    6 aug: Liisaan, 23 år, andra barnet (pojke)
    7 aug: L86, 24 år, första barnet (en "misstänkt" pojke enligt RUL)
    7 aug: Myrangbg, 32 år, första barnet (pojke), stoltcissi,26år,andra barnet(pojke)
    13 aug: Sippann79, 32 år, första barnet, (vill inte veta könet)
    13 aug: JenJen80, 30 år, första barnet (flicka)
    17 aug: Blondie82, 28 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: Devotion, 32 år, första barnet (vill inte veta könet)
    17 aug: sjövildabarn, 30 år, tredjebarnet (har inte bestämt om jag vill veta könet.)
    17 aug: Greta, 28 år, första barnet (det är troligen en tjej)
    18 aug: Nicholasmamma, 41 år, tredje barnet (ville inte visa kön på RUL)
    21 aug: juliaa, 23 år, första barnet (ville inte veta könet)
    21 aug: TantKerstin, 27 år, andra barnet (hen)
    21 aug: Capa, 27 år, andra barnet (pojke)
    25 aug:Lillahumla84,27år, första barnet ( för vild på rul)
    31 aug: FruR, 30 år, andra barnet (ville inte veta könet
    31 aug: Jelli, 30 år, andra barnet (fick ej veta könet)
    2:e sep lawendel, 26 år, första barnet, (vill inte veta könet)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-16 14:43
    8 aug: Nerdgirl, 33 år, andra barnet (pojke)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-12 08:15
    29/8 Ayla83 (första barnet) (vill inte veta könet)

• Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011
  • Jenric
    Myrangbg skrev 2011-03-04 22:42:33 följande:
    Jag packade också undan alla mina jeans idag, känns som om jag aldrig kommer att komma i dem igen
    Hehe, detta är mitt projekt i helgen Glad Tänk, det kommer bli som julafton när man plockar fram allt igen sen... om man nu kommer i dem nånsin igen förstås?!
  • Greta
    Myrangbg skrev 2011-03-04 22:42:33 följande:
    Jag packade också undan alla mina jeans idag, känns som om jag aldrig kommer att komma i dem igen
    Hehe ja precis så känner jag också. Nu när jag inte har fått mage än är jag i något sorts mellanläge. Varken bebis tjock eller platt mage som innan. Plufsig är som sagt ett bra ord :)

Men åter igen. Är Lejontrappan den vid Brunnsparken?
  • ciccile
    Greta skrev 2011-03-04 22:52:24 följande:
    Hehe ja precis så känner jag också. Nu när jag inte har fått mage än är jag i något sorts mellanläge. Varken bebis tjock eller platt mage som innan. Plufsig är som sagt ett bra ord :)

Men åter igen. Är Lejontrappan den vid Brunnsparken?
    Jag känner mig pluffsig även om jag har börjat att få lite mage...
    Det stämmer, lejontrappan är vid brunnsparken!
  • Greta
    Myrangbg skrev 2011-03-04 22:59:48 följande:
    Jag känner mig pluffsig även om jag har börjat att få lite mage...
    Det stämmer, lejontrappan är vid brunnsparken!
    Okey, men då ses vi imorrn då :)
  • Fru R

Gisses tjejer, vilka tider på dygnet är ni vakna?! Förvånad Själv låg jag och snarkade i soffan före 21.30 igår kväll.

Jag är laddad inför dagen, har grundat med scones till frukost, skickat iväg mannen och lill-tjejen på hopp och skutt och njuter av mitt varma te framför datorn. Detta är lyx!

Ses kl 13!

~ Alicia 26/2-08 ~
  • Blondie82
    Fru R skrev 2011-03-05 09:46:51 följande:
    Gisses tjejer, vilka tider på dygnet är ni vakna?! Förvånad Själv låg jag och snarkade i soffan före 21.30 igår kväll.

Jag är laddad inför dagen, har grundat med scones till frukost, skickat iväg mannen och lill-tjejen på hopp och skutt och njuter av mitt varma te framför datorn. Detta är lyx!

Ses kl 13!
    Haha jag är som du! Vid 21 igår kollade jag på klockan och tyckte att den minst måste ha varit 23 och blev besviken när den bara var så lite... La mig till rätta i soffan brevid kärleken och somnade nog på bara några sekunder haha.

Hoppas vekrligen ni får en mysig fika nu tjejer, ösnkade jag kunde vara med men det får bli nästa gång!!
  • Greta
    Fru R skrev 2011-03-05 09:46:51 följande:

Ses kl 13!
    Hej fikatjejer!

Jag måste tyvärr vara tråkig och ställa in idag. Har sovit så ruskigt dåligt inatt att jag är helt slut. Orkar verkligen inte åka in till stan idag Rynkar på näsan Kunde inte sova igår och när jag väl somnade framåt småtimmade så vaknade jag till ett dussin gånger. Till råga på allt så kunde jag inte somna om efter toabesöket kl 5. Så sedan dess har jag varit vaken. Snark! Jag hänger med nästa gång istället!
  • ciccile
    Greta skrev 2011-03-05 10:51:32 följande:
    Hej fikatjejer!

Jag måste tyvärr vara tråkig och ställa in idag. Har sovit så ruskigt dåligt inatt att jag är helt slut. Orkar verkligen inte åka in till stan idag Rynkar på näsan Kunde inte sova igår och när jag väl somnade framåt småtimmade så vaknade jag till ett dussin gånger. Till råga på allt så kunde jag inte somna om efter toabesöket kl 5. Så sedan dess har jag varit vaken. Snark! Jag hänger med nästa gång istället!
    Tråkigt men det kommer fler gånger! Hoppas du får en lugn och skön dag!
  • Capa

Hoppas ni får kul idag tjejer!!
    Själv ska jag iväg och smaska i mig massa tårta nu då min pappa fyller år Tungan ute
    Hoppas jag kan följa med på nästa träff iaf Glad

• Devotion

Hej tjejer!

Hoppas att ni har trevligt! Jag funderade lite igår på att följa med men när vi vaknade i morse o såg hur fint väder det var bestämde vi oss för att ta tag i vårt vedklyvar-projekt som har legat på is hela vintern! jag följer dock gärna med en annan gång!

Svar på tråden Göteborgare med BF augusti 2011