Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
men är de verkligen bara att gå och göra ett test??
om han testa sig senare borde ju du fått ditt nu

Ts, när gjorde du ditt test nr 2? Vi väntar på svaret, funderar mycket på situtationen och hoppas ju att det ska vara fel svar det första provet.
Men lite skadad som man är av föregående relationer där män har varit på jakt trorts att vi har varit i relation och läst på familjeliv om hur vanligt det är med folk som bedrar, så blir man ju lite cynsik...
Han var hemma och sjuk dagen de ringde. Jag vill inte tro på att han skulle ha gjort nåt sånt, men jag har det ändå i bakhuvudet.. Men en sak som många i tråden skrämmer MIG med är att så många inte tror att ett test kan visa fel.. Stackars era partners om det skulle hända er..
Ts. oddsen för att de i tråden som ställer sig tveksamma är inte så höga. Dina teorier däremot är högoddsare. Hoppas för din skull på en skräll.