• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym
    Trivelina skrev 2011-03-17 12:17:55 följande:
    Skööööööönt! Men varför i hela världen sa de då inte att det var en avvikelse och testet bör göras om igen... Japp, kan bli helt galet av sådana besked ju...
    Jag förstår det inte heller.. Hoppas de inte gör så igen iaf. Hon sa att de skulle prata med dem som var ansvariga osv så att det blir bättre koll, men det känns som hon mest sa så för att jag var arg över att de kan utsätta folk för sånt..
  • Anonym
    Trivelina skrev 2011-03-17 12:19:07 följande:
    och gratttis!
    Tack Dock så finns ju frågan om han verkligen testade sig eller inte.. Men det spelar inte så stor roll nu
  • Anonym (mja..)
    Anonym skrev 2011-03-17 12:23:35 följande:
    Tack Dock så finns ju frågan om han verkligen testade sig eller inte.. Men det spelar inte så stor roll nu
    tja, man vill ju inte vara den som är den. och jag tror väl inte att han ljuger eg. men OM han fejkade att han testat sig och fick någon annan att lura i dig det hela via telefon, då har han ngt att dölja oavsett. jag menar, sånt gör man ju om man har en anledning liksom. Isf spelar det kanske roll..

men nu e jag inte den som e så konspiratorisk egentligen :) Grattis!! {#emotions_dlg.flower}
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-17 12:23:35 följande:
    Skönt att det var negativt!

Men om det skulle vara så att din man inte testade sig, varför gjorde han inte det? Kan det trots allt vara så att han har något att dölja? Man får ju inte klamydia varje gång man är otrogen...
  • Anonym (konspiration)

TS, har läst hela tråden och vill bara säga att håll fast vid den övertygelsen du hade från början vad gäller att din man aldrig skulle vara otrogen. Låt ingen övertyga dig om något annat!! Det har varit så tråkigt att läsa hur folket härinne fått dig att tvivla på det du från början var helt säker på..

Det finns gott om konspirationsteorier, jag är expert på dem och jag har anklagat min man för massa saker så fort jag inte fått ihop minsta detalj i mitt huvud. Det hade varit typiskt mig att misstänka att min man inte hade testat sig egentligen. (Och min man har ALDRIG gett mig anledning att inte kunna lita på honom, det är bara i mitt huvud)
    Det värsta som finns är att gå med dessa tvivel i bakhuvudet, så mitt tips till dig är att om du kan så släpp det !!!!
    Lita på att han gick och testade sig!
    Det är väldigt långsökt att han skulle be någon ringa och säga att det var negativt, hade vart mycket lättare för honom att bara säga att de ringde honom på jobbet - om det var fejk.

Jag har läst alla dina inlägg och mycket av de missförstånd som uppkommit är för att andra svarat på frågor riktade till dig, och då svarat fel. Därför det t.ex inte framkom helt att han ändrat sig och gått med på att testa sig.

Var glad över att ni har ett så bra förhållande som ni har, och fortsätt att lita på varann.
    Lycka till med bebisen!!!

• Anonym (hoppas)

Åh, vad skönt för dig!!!! Njut av livet nu och glöm alla misstankar, fortsätt att lyssna till din egen magkänsla som du trots allt har gjort under hela den här tiden :)

Krameli!

• Anonym (...)
    Ulrica80 skrev 2011-03-17 12:47:14 följande:
    Sjukvården har inte gjort fel. Alla avvikelser sätt som positiva eftersom man då behöver göra om testet.
    Men sjukvården ville väl inte göra om testen...det var väl TS som krävde det?
  • Ulrica80
    Anonym (...) skrev 2011-03-17 12:48:50 följande:
    Men sjukvården ville väl inte göra om testen...det var väl TS som krävde det?
    VId ett sådant test som är en avvikelse ska testet göras om.
  • Anonym (siga)

Verkligen glad för din skull.. Synd bara att dom sa att det va positivt ist för en avvikelse men nu e de ju bara att pusta ut och fortsätta se framåt!! Lycka till med bebbe och man!!

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!