• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym
    BymBym skrev 2011-03-16 10:45:13 följande:
    Ts. oddsen för att de i tråden som ställer sig tveksamma är inte så höga. Dina teorier däremot är högoddsare. Hoppas för din skull på en skräll.
    Jag förstår inte?
  • BymBym

Att det mest troliga är, baserad på fakta om hur klamydia funkar, är att din partner varit otrogen. Men att du KAN ha rätt, även om det är tveksamt.

Jag hoppas du har rätt även om chanserna är små

• Trivelina
    Anonym (siga) skrev 2011-03-16 09:45:20 följande:
    har för mig att hon gjorde de i torsdag förmidda ...
    Då är det svardag idag, på eftermiddag som senast då!

Håller tumme för negativ svar!!!!!  
  • Anonym
    GrodanHopp skrev 2011-03-16 13:37:56 följande:
    Men TS, förut skrev du ju att han var på jobbet när du fick beskedet??!!
    När JAG fick mitt besked ja, men när de ringde om HANS var han hemma.
  • Ulrica80
    Anonym skrev 2011-03-16 14:30:09 följande:
    När JAG fick mitt besked ja, men när de ringde om HANS var han hemma.
    Du vet att man inte får svar så snabbt?!....
  • Anonym
    Ulrica80 skrev 2011-03-16 14:31:56 följande:
    Du vet att man inte får svar så snabbt?!....
    Och har du läst vad jag sagt? Jag har flera gånger sagt att visst finns risken att han ljög, även om jag har svårt att tro det.
  • Anonym

Jag funderar nästan på att säga till honom att hans läkare ringde upp igen och sa att han måste komma in för ett nytt test eller nåt åt det hållet, dra nån skrämselhistoria och se hur han reagerar. Då borde jag ju kunna se om han talar sanning eller inte..

• Ulrica80
    Anonym skrev 2011-03-16 14:39:26 följande:
    Och har du läst vad jag sagt? Jag har flera gånger sagt att visst finns risken att han ljög, även om jag har svårt att tro det.
    Ett påpekande bara.
  • Anonym (G)
    Anonym skrev 2011-03-16 14:40:53 följande:
    Jag funderar nästan på att säga till honom att hans läkare ringde upp igen och sa att han måste komma in för ett nytt test eller nåt åt det hållet, dra nån skrämselhistoria och se hur han reagerar. Då borde jag ju kunna se om han talar sanning eller inte..
    Testa så ser du hur han blir.

Tror han fortfarande att det är du som varit otrogen?
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!