• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym
    Anonym (G) skrev 2011-03-16 14:43:43 följande:
    Testa så ser du hur han blir.

Tror han fortfarande att det är du som varit otrogen?
    Jag vet inte vad han tror, men han har inte sagt nåt om det mer iaf.. Jag bara hoppas läkaren ringer snart, de sa ju början av veckan, och nu är vi ju i mitten av den..
  • Anonym (G)
    Anonym skrev 2011-03-16 14:46:59 följande:
    Jag vet inte vad han tror, men han har inte sagt nåt om det mer iaf.. Jag bara hoppas läkaren ringer snart, de sa ju början av veckan, och nu är vi ju i mitten av den..
    Kan inte du ringa och höra? Ibland har de svaren men inte hunnit ringa. Så slipper du fundera och oroa dig.
  • Anonym (Lisax)

Vill bara kika in och önska dig lycka till! Oavsett vad resultatet visar. Om det nu är ett felaktigt test så lär det ju ändå ha varit sjukt jobbiga dagar.

Stay strong!

• Anonym (Nejnej...)

Håller tummarna för dig TS!

Men som någon skrevb ovan - Ring själv! Det brukar jag göra. De kan mycket väl ha svaren redan men det finns mycket annat att göra och det är lätt att det tar en extra dag eller två för att du ska få svar. Tänk hur många prover de måste kolla.

(och ja.. jag är nyfiken.. Så pushar på.. ;) Ring! )

• Anonym

Har inte hört nåt än, men jag ringer dem i morgon då.

• Trivelina
    Anonym skrev 2011-03-16 18:42:39 följande:
    Har inte hört nåt än, men jag ringer dem i morgon då.
    Hm, brukar de inte va så när de är negativt så ringer de inte.... Oskyldig så det tyder ju på något gott då... Håller tumme!
  • Anonym
    Trivelina skrev 2011-03-16 18:44:57 följande:
    Hm, brukar de inte va så när de är negativt så ringer de inte.... Oskyldig så det tyder ju på något gott då... Håller tumme!
    Men de sa att de skulle ringa.. Min kompis ringde de också när det var negativt.
  • Anonym

Skickade för snabbt :) Men förhoppningsvis är det ju så att det dröjer eftersom det inte anses bråttom att berätta när det är negativt :)

• Trivelina
    Anonym skrev 2011-03-16 18:46:22 följande:
    Men de sa att de skulle ringa.. Min kompis ringde de också när det var negativt.
    oki, attans då.... 
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!