Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Vill bara kika in och önska dig lycka till! Oavsett vad resultatet visar. Om det nu är ett felaktigt test så lär det ju ändå ha varit sjukt jobbiga dagar.
Stay strong!
Håller tummarna för dig TS!
Men som någon skrevb ovan - Ring själv! Det brukar jag göra. De kan mycket väl ha svaren redan men det finns mycket annat att göra och det är lätt att det tar en extra dag eller två för att du ska få svar. Tänk hur många prover de måste kolla.
(och ja.. jag är nyfiken.. Så pushar på.. ;) Ring! )
Nog försent och ringa, men ring ring ring.... Och medela gärna hur vad de sa här...
Har inte hört nåt än, men jag ringer dem i morgon då.
så det tyder ju på något gott då... Håller tumme!
så det tyder ju på något gott då... Håller tumme!Skickade för snabbt :) Men förhoppningsvis är det ju så att det dröjer eftersom det inte anses bråttom att berätta när det är negativt :)