Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Kvittar att ts är anonym, tror hon kommer skriva det var negativt oavsett vad för att "knäppa oss på näsan"
Precis min tanke poison. :P
Efter så många påhopp hade jag också ljugit... så jag kan ju faktiskt förstå henne. Men samtidigt är det ju riktigt tråkigt att se att all diskussion har varit totalt förgäves....
Om hon nu skriver att det är positivt så tycker jag det inte är rätt om folk skulle börja racka ner på henne för de, utan då behöver hon nog stöttning å inte ett "vad var det jag sa".
Fast det är inte alls säkert att det har varit förgäves. Ts har ju fått veta en massa saker och fått massor att tänka på. Sen är det ju upp till henne hur hon agerar på det. Hon har ju faktiskt ingen plikt att rapportera till oss, och efter många ganska taskiga inlägg så förstår jag faktiskt om hon inte vill det. TS är ju inte skyldig att redovisa nånting för nån...men jag hoppas hon fått lite råd.Det är så jag ser på det här forumet; man kan ge råd, men inte kräva att andra ska rätta sig efter dem...