• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Madick

När jag testade för kanske 1½ år sen så fick jag svaret "om du inte hör något är det negativt".

• MatsAtari
    Anonym skrev 2011-03-15 09:53:12 följande:
    Jag var med när de ringde. Frågade honom om varför han fick svar så snabbt, då erkände han att han testat redan samma dag de ringde mig, men att han inte velat erkänna det. Det var han för tjurskallig för.

Jag väntar ännu på svar, men hoppas de hör av sig idag.
    Ja, tjaba. Det är ju jävligt ofta de ringer och meddelar ett negativt resultatCool
    Hur länge tänker du fortsätta trolla?
  • Anonym (Lusk!)
    MatsAtari skrev 2011-03-15 13:27:12 följande:
    Ja, tjaba. Det är ju jävligt ofta de ringer och meddelar ett negativt resultatCool
    Hur länge tänker du fortsätta trolla?
    Om man ber om svar även om negativt så ringer dom.

TS, ring upp dom annars! Dom kan ha fått svaren men inte hunnit ringa!
  • MatsAtari
    Ulrica80 skrev 2011-03-15 13:18:06 följande:
    Jag tror inte fäldrarna öppnar sina barns brev. Tror du?
    Nej, i synnerhet inte om avsändaren är just sjukhuset.
    Jag menar de skickar ju mest ut reklam och skit som sällan är någonting viktigt ändåSkrattande
  • Mr x

TS........du valde väl att vänta lite med att säga till din sambo att du fått pos svar?

Hur kan han då ha hunnit att testa sig samma dag som dom ringde dig?
    Testade du dig dagen efter du fått pos?

Jag förstår inte om du är så säker på honom varför han mörkar såna banala saker?

Sedan undrar jag vad du gjorde på hans jobb medans dom ringde honom om provsvaret?
    Eller var ni hemma den dagen båda?

När man lämnar urinprov (som TS sambo troligen gjort) är det ju också viktigt att man inte kissat på visst ett antal timmar annars blir testet negativt även om man är pos......

• Anonym
    Mr x skrev 2011-03-15 13:39:13 följande:
    TS........du valde väl att vänta lite med att säga till din sambo att du fått pos svar?

Hur kan han då ha hunnit att testa sig samma dag som dom ringde dig?
    Testade du dig dagen efter du fått pos?

Jag förstår inte om du är så säker på honom varför han mörkar såna banala saker?

Sedan undrar jag vad du gjorde på hans jobb medans dom ringde honom om provsvaret?
    Eller var ni hemma den dagen båda?

När man lämnar urinprov (som TS sambo troligen gjort) är det ju också viktigt att man inte kissat på visst ett antal timmar annars blir testet negativt även om man är pos......
    Lite att fundera på där ja.
  • Anonym (siga)

Trådstartaren hade varit inne på ons fm och på torsdagen runt 1 skriver hon att hennes man bestämt sig för att testa efter jobbet..

om jag inte minns helt fel.

Något som inte stämmer är ju klart

• Anonym
    Anonym (siga) skrev 2011-03-15 14:11:46 följande:
    Trådstartaren hade varit inne på ons fm och på torsdagen runt 1 skriver hon att hennes man bestämt sig för att testa efter jobbet..

om jag inte minns helt fel.

Något som inte stämmer är ju klart
    Håller med om att nåt inte verkar stämma här.
  • Anonym (Frida)

Dom ringer aldrig om negativa svar. Jag har testat mig närmare tio gånger och har bara varit smittad en gång. Och dom har endast ringt mig en gång. Dom andra nio gångerna var det negativt och då ringer dom inte!

• Anonym (Frida)
    Anonym (Frida) skrev 2011-03-15 14:47:39 följande:
    Dom ringer aldrig om negativa svar. Jag har testat mig närmare tio gånger och har bara varit smittad en gång. Och dom har endast ringt mig en gång. Dom andra nio gångerna var det negativt och då ringer dom inte!
    Testade mig sista gången för tre månader sedan och gången innan det för ett år sedan...båda gångerna var det negativt och dom ringde inte. Så det kan knappast ha förändrats på tre månader.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!