• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • pyys

Jag har läst nånstans att det går fortare att få ett positivt svar men kommer inte ihåg var så jag kan inte säga att det alltid är så.. Men hoppas för din skull ts :)

• Anonym (falskt positivt)
    Anonym skrev 2011-03-16 10:28:07 följande:
    Han var hemma och sjuk dagen de ringde. Jag vill inte tro på att han skulle ha gjort nåt sånt, men jag har det ändå i bakhuvudet.. Men en sak som många i tråden skrämmer MIG med är att så många inte tror att ett test kan visa fel.. Stackars era partners om det skulle hända er..
    Har ni nummerpresentatör? Finns det ett skyddat nummer registereat då i så fall på den?
  • mamita64
    Anonym (falskt positivt) skrev 2011-03-16 21:25:00 följande:
    Har ni nummerpresentatör? Finns det ett skyddat nummer registereat då i så fall på den?
    men du alla kan ju ha skyddat om de väljer att slå, vad är det? ¤31¤
  • Anonym (eva)
    mamita64 skrev 2011-03-16 21:29:08 följande:
    men du alla kan ju ha skyddat om de väljer att slå, vad är det? ¤31¤
    Jag tror hon menar att om det inte fanns nåt skyddat nummer registrerat den dagen så kom det troligen inget samtal från nån vårdcentral. Det är alltså själva avsaknaden av skyddat nummer som är viktigt i så fall.
  • Anonym (siga)

Om ditt fortfarande e positiv så måste ju han också vara de eftersom ni haft sexuellt umgänge för inte allt för längesen

• mamita64
    Anonym (eva) skrev 2011-03-16 21:34:32 följande:
    Jag tror hon menar att om det inte fanns nåt skyddat nummer registrerat den dagen så kom det troligen inget samtal från nån vårdcentral. Det är alltså själva avsaknaden av skyddat nummer som är viktigt i så fall.
    Ok, så tänkte inte jag
    men någon ringde ju, hon stod bredvidoch hörde.
    Om den personen har något som helst vett i skallen så slog de ju ur sitt nr innan de ringde
    När Vc ringer här så kommer deras nr upp i rutan, inte överallt som det står privat inte
  • Anonym (G)

Hur går det ts? Ring idag så du slipper undra mer.

• Anonym

Hon ringde just, och det var inget precis om jag sa! Hon sa att labbet hade upptäkt nån "avvikelse" eller vad hon nu kallade det, och att de satt det som positivt för säkerhets skull. Det var däremot helt normalt på andra.

Så jävla skönt! Men samtidigt galet att de kan göra så.. Tänk va många liv som kan bli förstörda av ett sånt besked och det är felaktigt

• Trivelina
    Anonym skrev 2011-03-17 12:14:53 följande:
    Hon ringde just, och det var inget precis om jag sa! Hon sa att labbet hade upptäkt nån "avvikelse" eller vad hon nu kallade det, och att de satt det som positivt för säkerhets skull. Det var däremot helt normalt på andra.

Så jävla skönt! Men samtidigt galet att de kan göra så.. Tänk va många liv som kan bli förstörda av ett sånt besked och det är felaktigt
    Skööööööönt! Men varför i hela världen sa de då inte att det var en avvikelse och testet bör göras om igen... Japp, kan bli helt galet av sådana besked ju...
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!