Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Jag är gravid och här testas varje blivande mamma. Jag testades i jan och har inte hört ett ord om det så jag antar att det var lugnt. Kanske inte samma sak, men som du skriver så hör dom inte av sig om det är negativt.
Kan det vara annorlunda för ts eftersom hon säger att de var oskulder när de träffades? Eller skulle de ändå inte ringt hennes kille? Tycker att hela historien låter märklig...
Kan detta alltså vara en trolltråd...? Det börjar bli mycket fakta som inte riktigt går ihop nu ja. Hon litar ju till 100% på sin sambo men reagerar inte på att han LJÖG om att han testat sig??! Faller det sig så naturligt och enkelt för sambon att ljuga om det så är sannolikheten lika stor att han kan ljuga om en otrohet...
Men va ni ska hålla på, jag är inte nåt troll!
Jag säger det han sagt, och JA de ringer visst det eftersom vi bad dem om det så vi inte behöver gå och undra längre än nödvändigt.
HAN sa att han testade när han stack iväg, sant eller inte vet jag inte, men jag säger bara vad han sa. När mitt svar kommer så får jag veta om det han sa är sant eller inte. Jag är inte dum, visst fan kan han ha ljugit, det är inte första gången, men om nåt sånt här? Det har jag svårt att tro.