• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym
    ChaiLatteMamman skrev 2011-03-08 16:43:16 följande:
    Varför har ni testat er om ingen av er ändå inte varit med någon annan?
    De va faktiskt min tanke me
  • Silje02

För att det är rutin på MVC att testa för bla klamydia när man är på inskrivning, vilket ts redan har sagt.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 11:13:52 följande:
    Gick som väntat.. Han blev arg och började gorma om "hur jag kunde göra så mot honom" osv.. Men jag försäkrade honom att jag inte varit otrogen och att jag ska göra om testet.. Men han är ändå sur, sov hos en kompis i natt..
    Varför stack han om han inte gjort något??
  • Anonym
    envärkandebarnlängtan skrev 2011-03-09 09:46:53 följande:
    Men klamydia är väl en bakterie som uppstår i kvinnans urinrör?
    Nej
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 11:19:24 följande:
    Varför stack han om han inte gjort något??
    För att han tror att jag gjort det.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 11:20:18 följande:
    För att han tror att jag gjort det.
    Men om ni kan lita på varann till hundra så borde ju lite på ditt ord precis som du litar på han.
    tycker jag iaf.
  • Silje02

Klamydia orsakas av en bakterie som kan finnas i kvinnans urinrör.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 11:22:11 följande:
    Men om ni kan lita på varann till hundra så borde ju lite på ditt ord precis som du litar på han.
    tycker jag iaf.
    Jag tycker det med, men jag misstänkte att han inte skulle tro mig eftersom han inte fått nåt på flera veckor.
  • MariaM78a

Ts: Dumt av honom, du litar ju blint på honom och är säker på att testet var fel. Då borde han ju kunna ta det lite lugnt ett tag.
    Ta om testet, visar det fortfarande positivt så måste han ju testa sig. Vägrar han så vet du ju varför sen.
    Hoppas testet var fel!

• Tigerhonan
    Silje02 skrev 2011-03-09 11:19:22 följande:
    För att det är rutin på MVC att testa för bla klamydia när man är på inskrivning, vilket ts redan har sagt.
    Det är det inte alltid. Där jag går behövde jag egentligen inte göra det, men jag gjorde det ändå för att vara på säkra sidan.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!