• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 11:24:03 följande:
    Jag tycker det med, men jag misstänkte att han inte skulle tro mig eftersom han inte fått nåt på flera veckor.
    Men bara för att man inte släpper till betyder det ju inte att man är otrogen. Jag misstänker att du är gravid då du gjorde testerna på MVC (men kan ju ha fel) Och ibörjan av gravitet så behöver man ju inte vara sugen
  • Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 11:22:30 följande:
    Klamydia orsakas av en bakterie som kan finnas i kvinnans urinrör.
    Det är skillnad på att finnas i urinröret och att uppstå i urinröret.
  • Joppelina
    Anonym skrev 2011-03-09 11:27:50 följande:
    Det är skillnad på att finnas i urinröret och att uppstå i urinröret.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-09 11:26:36 följande:
    Men bara för att man inte släpper till betyder det ju inte att man är otrogen. Jag misstänker att du är gravid då du gjorde testerna på MVC (men kan ju ha fel) Och ibörjan av gravitet så behöver man ju inte vara sugen
    Jo precis.. Foglossning och illamående dessutom.. Men han verkar tro att jag bara fejkar.
  • Insatt
    Silje02 skrev 2011-03-09 11:22:30 följande:
    Klamydia orsakas av en bakterie som kan finnas i kvinnans urinrör.
    Och hur hamnade den där?
  • Comolla

Tråkig reaktion av honom..

Min tanke blir lite att han reagerar så i panik för att han inser att du kommer komma på han med att vara otrogen. Istället för att erkänna kör han på att det är du som är den skyldiga.
    Behöver absolut inte vara så, bara en känsla jag fick.

Har du testat om dig?

• Anonym
    men då litar han ju inte på dig och ändå så litar du på han??
  • Silje02

Förmodligen genom att man smittas av bakteriern.

• Sommarlöv
    Anonym (#1) skrev 2011-03-08 16:36:50 följande:
    De skulle ju kunna ha förväxlat proverna, men jag vet inte hur troligt det är.. Ring och fråga

Det är inte från dig då?
    Det hände faktist mig. Jag fick fel provsvar på ett cellprov i livmodern. De testade igen och då var allt ok. De sa själva att det måste blivit något fel. Fast det är nog väldigt. väldigt ovanligt att det blir så. Skulle jag var du TS, så hade jag nog tagit ett snack till med min man.....
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!