Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
TS... Antingen du eller din man har varit med någon annan, det är den sannolika förklaringen. Och om du vet att du inte varit med någon annan, så vet du också vem av er det är som dragit hem klamydia. Det är inte den förste kille som varit otrogen fastän tjejen aaaaaldrig kunde misstänka just honom.
Man kan ha klamydia i svalget. Teoretiskt sett kan djupa tungkyssar vara en smitt väg och oralsex är en möjlig smittväg.
Kanske, ts, har din man kanske haft oralsex med någon men ändå räknade sig som oskuld? eller du kanske haft det?
Eller, annan möjlig smittväg: Du/han har "nästan" haft samlag med någon dvs kanske "grovhånglat" och penis har varit i slidöppningen men inte trängt in..... det räcker för att smitta! Klamydia är lättsmittat!!!