Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Okej okej då förstår jag. Vid graviditet testar man ju. Men det återstår väl bara att ta lögndetektor test på både ts och hennes oskyldige man ... :)
Jag har också sett en dokumentär där en man i afrika i lagos utförde trollerier på sin son och nu VISSTE han att kulorna kan inte göra hans son illa. Som många här har redan skrivit, han man en könssjukdom uppstår den inte från ingenstans, även om man vill gärna förneka det.
Jag har fått klamydia en gång. Det från min dåvarande sambo, som jag aldrig trodde skulle kunna vara otrogen.... & ingen annan trodde skulle kunna vara det, framförallt inte han... Men en blöt fylla på krogen förändrade det... & jag tror att han inte kommer ihåg något & att han älskade mig över allt annat då... men det förändrade lixom inget..
Har inte läst hela tråden bara delar. Men det är pinsamt att det finns de som tror sig veta, men inte har en susning! Såklart att inte klamydia smittas på något annat vis än genom sexuell handling! Men visst kan den mänskliga faktorn göra att 2 tester blandas ihop!