Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Men snälla lilla vän. Ta dig en funderare nu. Antingen har du, eller han varit med någon annan som smittat er! Om det inte är så att ni varit tillsammans en kortare tid . Då kan ju nån av er burit på sjukdomen innan ni blev tillsammans . Vad var anledningen till att ni lät testa er nu ?
Jag började skriva i den här tråden pga att jag fått smittan på något annat sätt än via sex. Jag har inte varit otrogen, inte han heller, det vet vi.
Det pågår en utredning på mitt sjukhus om var smittan kommer ifrån och kanske får vi aldrig veta.
Det finns en tanke om att det har kommit från en gynundersökning, en gynundersökning som jag var tvungen att gå på pga att jag inte kan få barn.
Jag visste mycket om klamydia innan jag blev smittad, vad tror ni att vi gick igenom första dagarna efter det var konstaterat och hur tror ni vi mådde? Någon annan talar i princip om för dig att din partner varit otrogen när det inte är så.
Sen finns ni här som hånar en och flinar åt en, tycker att man ska tänka om igen.
Men jag är ledsen, det finns inte på kartan att någon av oss varit med någon annan.
Så ÄR det.
Klamydia kan man ju ha gått omkring med hur länge som helst. Många får ju aldrig några symptom.
Om ni testat er tidigare kanske det inte gått rätt till med de testerna... Ni behöver ju inte ha blivit smittade nu utan kan ha blivit smittade för flera år sedan och sedan gått med det...
Om jag var i era skor skulle jag äta medicinen och sen lägga det här bakom mej.