• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym (Mardrömsscenario)
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-09 18:08:05 följande:
    Fast han kan ju ha blivit smittad. Inte uppvisat symptom och smittat dig som fått symptom.
    Var kanske lite otydlig där, han testade också negativit för klamydia i mars 2010.
  • Kya
    Pillis4 skrev 2011-03-09 18:07:20 följande:
    det vet jag många som tror. Tycker iaf det e bra att folk är noga o försiktiga på offentliga toaletter...det finns ju andra äckiga bakterier och andra människors rövbakterier har inte på min kropp att göra
    men förhoppningsvis har folk inte suttit med rövhålet på sitsen, utan i hålet. och då är det bara skinkorna som ska ha nuddat sitsen, då är det hyfsat bakteriefritt.

jag tror det var i mythbusters som de konstaterade att den renaste platsen på en offentlig toalett är själva toastolen.... Kräks
    F och L, mina stjärnor :)
  • SoFo89
    Joppelina skrev 2011-03-09 18:03:57 följande:
    Nu är det inte 30-40 år sedan jag fick barn.

Men -86 tog dom inga prover. -89 tog dom prover när man väntade barn.
    Intressant! Så med en jäkla tur, eller otur snarare kanske ts eller dennes man blev smittad av sin mamma vid förlossningen och varit symptomfri (eller iaf inte förstått vad det handlat om). CSI, nästa för mig!
    ღSigne 071027ღ
  • Pillis4
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-09 18:08:05 följande:
    Fast han kan ju ha blivit smittad. Inte uppvisat symptom och smittat dig som fått symptom.
    det händer ofta att kvinnor får symtom snabbare och mer än män. men det betyder inte att kvinnan va den som smittade mannen
  • varfördåför
    Thaleya skrev 2011-03-09 18:04:44 följande:
    Riktigt lamt skämt.

Jag trodde att om man gick på toaletten som någon annan precis suttit på som är smittad av klamydia och man får in det i sig själv, så KAN man med liten risk bli smittad.

´Så konstigt tycker jag inte att det är att tro det, speciellt inte efetrsom ALLA runt mig tror att det KAN hända så.
    ok toaring kan jag fatta att man trodde då jag var lkiten typ.. men att torka sig bakifrån och fram??
    Alvin, Ilon, Douglas och Junie
  • Anonym (Mardrömsscenario)

Nu lämnar jag den här tråden. Ni får som sagt TRO vad ni vill, vi VET sanningen.

• Pillis4
    Kya skrev 2011-03-09 18:09:59 följande:
    men förhoppningsvis har folk inte suttit med rövhålet på sitsen, utan i hålet. och då är det bara skinkorna som ska ha nuddat sitsen, då är det hyfsat bakteriefritt.

jag tror det var i mythbusters som de konstaterade att den renaste platsen på en offentlig toalett är själva toastolen.... Kräks
    haha ja det tror jag att jag sett! tror det va spolknappen och dörrhandtaget som va det med mest bakterier. och en sån handtork...som bara sprutar runt bakterier ...blääää
  • Anonym (Nejnej...)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:11:13 följande:

Nu lämnar jag den här tråden. Ni får som sagt TRO vad ni vill, vi VET sanningen.

Inte ens i närheten gumman. Ledsen att du blivit bedragen. Gör ont att veta..
  • Anonym
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:11:13 följande:

Jo liv kan ju förstås uppstå ur tomma intet. Livet på jorden t.ex. Men att det skulle uppstå av sig självt i ett urinrör, nej det köper jag inte. Någon har varit otrogen.
  • vap

Förstår inte att man kan vara så blind. Du vet att det faktiskt för din egen skull kan vara farligt att lita på andra på det viset du gör.

Du tar hittepå till att det ska vara fakta. När du gång på gång blir överbevisad att du har inte fått din fakta rätt.

Snälla du vakna.

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!