• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Pillis4
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:11:13 följande:

Nu lämnar jag den här tråden. Ni får som sagt TRO vad ni vill, vi VET sanningen.

varför har ni blandat in ett helt sjukhus och specialläkare om ni VET ?
    stackare... men lycka till! hoppas du fått vård så du inte blir steril
  • AndreaSvan
    xylifon skrev 2011-03-09 18:11:04 följande:
    ok toaring kan jag fatta att man trodde då jag var lkiten typ.. men att torka sig bakifrån och fram??
    Att torka sig från fel håll (som jag visserligen gör typ hela tiden) gör att man kan få E-coli bakterier i urinvägarna då dessa finns som normal flora i ändtarmen. Att blanda ihop dessa bakterier är väl inte så himla svårt för en som aldrig har varit intresserad av ämnet ifråga Glad
  • Anonym (Mardrömsscenario)
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-09 18:11:56 följande:
    Inte ens i närheten gumman. Ledsen att du blivit bedragen. Gör ont att veta..
    Det har jag tyvärr inte, ledsen att du inte får den möjligheten i livet att leva med en människa som du litar fullt ut på
  • Thaleya
    xylifon skrev 2011-03-09 18:11:04 följande:
    ok toaring kan jag fatta att man trodde då jag var lkiten typ.. men att torka sig bakifrån och fram??
    Men hur fick den första människan klamydia då?
  • Kya
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:11:13 följande:

Nu lämnar jag den här tråden. Ni får som sagt TRO vad ni vill, vi VET sanningen.

varför lämnar du tråden om du är säker på din sak?

jag tycker det är synd att vissa kvinnor (och män såklart) är så blinda i sin kärlek att de inte kan se den fula sanningen framför sig. könssjukdomar är inget som uppstår ur tomma intet. man måste bli smittad av någon.
    F och L, mina stjärnor :)
  • SoFo89
    Thaleya skrev 2011-03-09 18:13:42 följande:
    Hur blev människor till öht?
    ღSigne 071027ღ
  • varfördåför
    skulle gissa på att det var ett virus som muterade och sedan hittades det på ett namn på fenomenet och eftersom det inte heter som namnet på en läkare gissar jag att det var längesedan.
    Alvin, Ilon, Douglas och Junie
  • AndreaSvan
    Ja den första människan fick klamydia förmodligen genom att en annan bakterie muterade till dagens Chlamydia Trachomatis. Men en mutation är en väldigt sällsynt och invecklad process som lyckligtvis inte händer titt som tätt och definitivt inte sker på samma sätt flera gånger om.
  • Kya
    Pillis4 skrev 2011-03-09 18:11:50 följande:
    haha ja det tror jag att jag sett! tror det va spolknappen och dörrhandtaget som va det med mest bakterier. och en sån handtork...som bara sprutar runt bakterier ...blääää
    precis! så jag sitter på toastolen utan att må dåligt. däremot aktar jag mig noga för att röra något när jag har tvättat händerna....
    F och L, mina stjärnor :)
  • Pillis4
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 18:13:36 följande:
    Det har jag tyvärr inte, ledsen att du inte får den möjligheten i livet att leva med en människa som du litar fullt ut på
    om man kan lita på sin partner så har man inte klamydia helt plötsligt.
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!