• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Silje02

Att du inte vill säga läkarens namn bevisar bara att det inte är sant. Hade det varit sant så hade du sagt läkarens namn. Att du utreds på samma sjukhus har inget med vårat intresse för hans forskning och är inget någon kommer att få reda på. Dessutom kan man inte bygga en forskning på en person.

• Anonym (Mardrömsscenario)

Forskningen kommer så småningom och har startats på grund av mig, det trodde jag att du kopplade ihop.

• Anonym (Nejnej...)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-09 23:58:10 följande:
    Gör gärna det. Som tur är vet jag fortfarande sanningen hos mig och min sambo och mig får du aldrig tag på numret till
    Men er två skiter vi blank..... i. Din kille har ju vänstrat. Vi vill ju bara ha koll på vad den här sk forskningen säger.

I malmö är det iallafall inte. Pratade med dem idag.
  • Joppelina
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 00:01:46 följande:
    Det finns en enda anledning till att jag inte uppger namnet på läkaren som bedriver forskningen och det är pga att på samma sjukhus pågår en utredning om mig och varifrån jag fått min smitta, vill verkligen inte hänga ut mig själv här.
    Många klagar på vården, men jag har aldrig om att någon fått någon utredning hur man fått klamydia. Det måste ju vara mer saker som ska utredas.  Annars så räcker ju med en antibiotikakur till både dej och din partner. Som jag antar att ni redan fått.
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-10 00:07:33 följande:
    Men er två skiter vi blank..... i. Din kille har ju vänstrat. Vi vill ju bara ha koll på vad den här sk forskningen säger.

I malmö är det iallafall inte. Pratade med dem idag.
    Tyvärr har han inte det, ledsen att göra dig besviken.
  • Silje02

En forskare kan inte bara bygga son forskning på en person. Och enl dig var den ju i full gång vilket innebär att det borde finnas artiklar att läsa som du kan hänvisa till. Nu gör du dig bara löjlig.

Joppelina skrev 2011-03-10 00:07:44 följande:
    Många klagar på vården, men jag har aldrig om att någon fått någon utredning hur man fått klamydia. Det måste ju vara mer saker som ska utredas.  Annars så räcker ju med en antibiotikakur till både dej och din partner. Som jag antar att ni redan fått.
    Vad ska mer utredas?
  • Silje02

Ja då har väl du varit det för klamydia uppstår inte bara med ett poff. Hur mycket du än händar saker du inte ens har belägg för så är klamydia en könssjukdom som smittas genom sexuella aktiviteter.

Silje02 skrev 2011-03-10 00:09:54 följande:
    Ja då har väl du varit det för klamydia uppstår inte bara med ett poff. Hur mycket du än händar saker du inte ens har belägg för så är klamydia en könssjukdom som smittas genom sexuella aktiviteter.
    Ledsen att göra dig besviken igen men det har jag inte. Punkt.
  • Silje02

Om det är så som du säger, vilket jag tvivlar på, varför finns det inte en massa forskning på det? Någon av er har iallafall varit otrogen eller haft sexpartners innan eller blivit utnyttjade.

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!