Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Att du inte vill säga läkarens namn bevisar bara att det inte är sant. Hade det varit sant så hade du sagt läkarens namn. Att du utreds på samma sjukhus har inget med vårat intresse för hans forskning och är inget någon kommer att få reda på. Dessutom kan man inte bygga en forskning på en person.
Forskningen kommer så småningom och har startats på grund av mig, det trodde jag att du kopplade ihop.
En forskare kan inte bara bygga son forskning på en person. Och enl dig var den ju i full gång vilket innebär att det borde finnas artiklar att läsa som du kan hänvisa till. Nu gör du dig bara löjlig.
Ja då har väl du varit det för klamydia uppstår inte bara med ett poff. Hur mycket du än händar saker du inte ens har belägg för så är klamydia en könssjukdom som smittas genom sexuella aktiviteter.
Om det är så som du säger, vilket jag tvivlar på, varför finns det inte en massa forskning på det? Någon av er har iallafall varit otrogen eller haft sexpartners innan eller blivit utnyttjade.