Klamydia? Omöjligt!
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?
Knappast att du är sjuksköterska. Men vi testar. Hur sätter man i en CVK och hur ska den skötas?
Det är ändå ganska härligt vilken livlig diskussion man kan få igång här av ett sådant ämne.
Vi ska på intervju nästa vecka på sjukhuset, förra veckan lämnade vi in datum på gynundersökningarna som var förra våren då jag förmodligen blev smittad.
Så utredningen pågår, tackar som frågar
Jag hoppas att ni aldrig någonsin hamnar i denna situationen själva, det finns nämligen en ganska stor risk att ni inte kommer bli trodda. Nu är både jag o min sambo personer med skinn på näsan så vi bryr oss inte om sånt här som tur är
Jag håller fast vid min teori som tidigare i tråden.
Att en iiten trojansk klamydiahäst har sprungit in i ts underliv och stannat där.. helt från ingenstans =D