• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Anonym (Mardrömsscenario)
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-10 00:35:52 följande:
    Nä, inte var. Men jag kan sätta mycket på att du inte är sjuksköterska, läkare, överläkare eller professor i infektionsmedicin. =)

Du kanske tvättar bäcken?
    Mitt i prick, Sjuksköterska
    Nä, professor vill jag inte bli, jobbar mycket hellre med människor, det är enligt mig det finaste man kan göra.
  • Anonym (Nejnej...)
    modesto skrev 2011-03-10 00:36:43 följande:
    inga realister här, klamydia uppstår hos oskulder och trogna makar som hade aldrig haft sex med någon annan
    Klamydia är ju starten på allt liv. Eftersom den bara uppstår utan anledning så måste den vara svaret på alla existensiella frågor. =)
  • Joppelina
    modesto skrev 2011-03-10 00:36:43 följande:
    inga realister här, klamydia uppstår hos oskulder och trogna makar som hade aldrig haft sex med någon annan
    Tydligen. Jag tror fenomenet Jungfrufödsel kommer att öka också

Jag har aldrig haft sex Flört
  • Anonym (Nejnej...)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 00:37:43 följande:
    Nä, professor vill jag inte bli, jobbar mycket hellre med människor, det är enligt mig det finaste man kan göra.
    Inte en chans. Du har läst patologi och bakteriologi. Då borde du inte vara lämplig som sjuksköterska om du tror på sånt här.
  • Silje02

Knappast att du är sjuksköterska. Men vi testar. Hur sätter man i en CVK och hur ska den skötas?

• Pillis4
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 00:37:43 följande:
    sjuksköterska.... vad avis jag blir!
  • Anonym (Nejnej...)
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-10 00:40:22 följande:
    Inte en chans. Du har läst patologi och bakteriologi. Då borde du inte vara lämplig som sjuksköterska om du tror på sånt här.
    Men det är egentligen skitsamma eftersom vad du än säger så kommer jag inte tro på vare sig att det finns någon oskuldsklamydia eller någon läkare som bedriver någon forskning utanför fikarummet. =)
  • Anonym (Mardrömsscenario)

Det är ändå ganska härligt vilken livlig diskussion man kan få igång här av ett sådant ämne.
    Vi ska på intervju nästa vecka på sjukhuset, förra veckan lämnade vi in datum på gynundersökningarna som var förra våren då jag förmodligen blev smittad.
    Så utredningen pågår, tackar som frågar

Jag hoppas att ni aldrig någonsin hamnar i denna situationen själva, det finns nämligen en ganska stor risk att ni inte kommer bli trodda. Nu är både jag o min sambo personer med skinn på näsan så vi bryr oss inte om sånt här som tur är

• Anonym (Nejnej...)
    Silje02 skrev 2011-03-10 00:40:42 följande:
    Knappast att du är sjuksköterska. Men vi testar. Hur sätter man i en CVK och hur ska den skötas?
    Hon kan ju googla sig till sånt där. Mer än 30 sekunder borde det inte ta att posta annars. Klart hon inte är SSK.
  • Pillis4

Jag håller fast vid min teori som tidigare i tråden.
    Att en iiten trojansk klamydiahäst har sprungit in i ts underliv och stannat där.. helt från ingenstans =D

Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!