• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Min läkare ringde nyss. Testen hade kommit tillbaka positiva! Jag har inte varit med nån annan än min man och han har bara varit med mig. Kan man begära att få göra om testerna?

• Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!
  • Silje02

Dessutom startar man inte en forskning på bara vad en person upplevt.

• Anonym (Mardrömsscenario)
    Silje02 skrev 2011-03-10 00:14:55 följande:
    Slutsats: Du har inte fått klamydia. Och all utredning är bara ett enda stort BS. Dessutom har man sagt A får man vackert säga B....
    Jo, mina prover visade på det.
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-10 00:16:23 följande:
    HAHAHA!! Du är kul, naiv och lever i en bubbla
    Nej, jag har ett väldigt bra liv tack. Godnatt Cool
  • Silje02

1: Proverna visade fel. 2: Du eller din sambo har varit otrogna, alt haft klamydia länge dvs blivit smittade av sexpartners tidigare.

• Anonym (Nejnej...)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 00:13:30 följande:
    Jag menar ingenting. Men vi har inte fått det genom någon sexuell kontakt vad vi vet, det är det de håller på att utreda.
    Din sk utredning - hur går den till? Varför lägger detta sjukhus resurser på detta? Klart de tror att din kille elelr du varit otrogen och bara skakar på huvudet åt dig bakom ryggen.

Kan verkligen inte alls föreställa mig hur denna utredning skulle gå till. Du angav något om att en kvinna före dig smetat ner gyninstrument och sen hade dessa använts på dig - vilka utreder detta? SjukhusCSI? Man gör inte en utredning när smittovägen är känd - dvs en sexuell smittväg!

Din sk utredning - du får det att låta som att hela sjukhuset har vänt upp och ner på alla dockument och provsvar för att hitta varför just du drabbades av detta. De nickar och ser förstående ut, men skrattar förmodligen i kafferummet. Den bittra med sanna sanningen!
  • Anonym (var?)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 00:18:37 följande:
    Nej, jag har ett väldigt bra liv tack. Godnatt Cool
    tack vare ditt levnadssyn, blunda för allt negativt, se allt i rosa
    Anonym (Nejnej...) skrev 2011-03-10 00:21:14 följande:
    Din sk utredning - hur går den till? Varför lägger detta sjukhus resurser på detta? Klart de tror att din kille elelr du varit otrogen och bara skakar på huvudet åt dig bakom ryggen.

Kan verkligen inte alls föreställa mig hur denna utredning skulle gå till. Du angav något om att en kvinna före dig smetat ner gyninstrument och sen hade dessa använts på dig - vilka utreder detta? SjukhusCSI? Man gör inte en utredning när smittovägen är känd - dvs en sexuell smittväg!

Din sk utredning - du får det att låta som att hela sjukhuset har vänt upp och ner på alla dockument och provsvar för att hitta varför just du drabbades av detta. De nickar och ser förstående ut, men skrattar förmodligen i kafferummet. Den bittra med sanna sanningen!
    Du är bara för sorglig... Jobbar själv inom vården och det går inte till så, tyvärr igen.
    Och som sagt, ingen av oss har varit otrogen.
  • Anonym (Nejnej...)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 00:14:52 följande:
    Det visste eller trodde jag också innan jag fick det, men uppenbarligen kan man få det på andra sätt också, hur vet vu ju inte än, kanske kommer vi aldrig få veta heller men det bryr vi oss inte så mycket om.
    Nej det kan man inte!
  • Anonym (Nejnej...)
    Anonym (Mardrömsscenario) skrev 2011-03-10 00:23:09 följande:
    Du är bara för sorglig... Jobbar själv inom vården och det går inte till så, tyvärr igen.
    Och som sagt, ingen av oss har varit otrogen.
    Du.. Det gör jag också. Och efter vad jag läser så har jag den högre utbildningsnivån av oss två. =) 
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!